Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 31. Apacska elutazott...


Reggel fel 6kor keltem...alig birtam este elaludni...most meg kidob az agy,apacska megy 6:45re jon erte a kocsi,raultem a gepre es egy ujabb listat keszitettem a megnezni valo lakasokra es egesz nap bneteztem.Reggeliztem aztan hogy ki is mozduljak lementem a boltba...itt szemben van egy bababolt...mondom benezek mar veszek Pati baratnomnek valamit es feladom postan...
Hat annyi minden volt ebben a bababoltban,hogy hirtelen nem tudtam valasztani...meg a meretet se tudom...viszont korulneztem ugy futtaban miket arulnak itt es lefotoztam 2dolgot is amit bar otthon meg nem hallottam senkitol,hogy van itt mar letezik ilyen is.
Az egyik az egy babaszivhang hallgato es felvevo es egyuttal babanak a pociba jatszik zenet is :-o
A masik meg ez a bebikamera amit vihetsz magaddal barhova a lakasban es lathatod,hogy alszik mig pl te tevet nezel vgy mosogatsz vgy ilyesmi....jo mi?
Szerencsere en nem vgyok az a megszallott aki ruhakat es mindenfele babacuccokat vesz pedig a baba meg nincs sehol.Ennek orulok azert mert nem lenne a legjobb ha allandoan bababoltba jarnek venni ezt meg azt csak hogy majd elteszem a babamnak.Ngyon ritkan jarok bababoltban!Most sem magam miatt mentem be.
Utana elsetaltam a kozertbe aztan irany haza teveztem majd lementem a sarki hamburgereshez vettem 2hot-dokot es 1sultkrumplit ez lesz a vacsim ;-) elvezem,hogy nem kell foznom :-P Apacskaval persze folyamatos sms-ezesben vgyunk!!!Este azaz hajnalban mentem aludni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése