Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 30. Szep napos ido nagy setaval...


Ez a kep az irodaban keszult amig vartunk az ugynokre(elobb ertunk oda)

10kor keltem egyeztettem egy idopontot az ugynokkel es visszadoltem apacska mele meg delig nyomtuk az agyat...

Ma viszem apacskat a Trump Place nevu helyre tudjatok ami az en kedvencem es a folyo menten van megis 2utcara onnan ahol apacska akar lakni.Tudom tudom kicsit mar unalmas,hogy mindig a lakasokrol irok de most ez van remelhetoleg hamarosan meglesz a nagy o es akkor jonnek az erdekesnel erdekeseb dolgok ;-) Addig meg max tovabbkell lepni es csak megnezni a kepeket!
Ez a kep meg az irodaban volt a falon egy poster az esti fenyek a szobabol:


:
Mint irtam fentebb elobb ertunk oda 5-10perccel igy varakoztunk...Kimberly pontos volt es 1:30kor mar ott is volt az o maga rugalmassagaval jokedelyevel...olyan jo vele eszelgetni sok a pozitiv energiaja ;-) Leultunk es elmagyarazta a paromnak is a dolgokat...sajna jelenleg 1db 2halos lakasuk van kiado de van sok 1szobas es mint irtam nekem tok megfelelne mert addig is sporolunk amig tnylegesen nem kell az a 2.szoba na meg ugyanaz a szep kilatas minden es ha kell koltozunk az epuletben nagyobba ;-)
Ez a halobol a kilatas:

Ez itt az etkezo apacska erdeklodik 1-2dolog irant:


Ez itt pedig a nappali na de azt elkell mondjam ez igy meg nem is olyan szep,mint amugy!Igaz kicsit hasonlit a Dunahoz?(Hudson folyo ez egyebkent azaz Manhattan bal oldalara esik)



Az 1halosakkal megvolt elegedve apacska jo aron is voltak 3600$ viszont az mondta ide ki(2utcaval arreb,mint ahol o szeretne)o biztos nem koltozik ha a 2szobas olyan draga (5500$)

Jo kicsit tenyelg az sok es annyiert akkor inkabb bent baaar ngyon szep lakas es a folyo menten sajna ngyon az arak a kilatas miatt ami ot nem erdekli de en szeretem ha van mit nezni....otthon is (pesten) egy nagy zold teruletet latok az ablakombol(na meg a kobanyai sorgyarat)

Lenyeg a lenyeg mivel szep nap van ma apacska is lathatja milyen jo kis pozitiv ott az enerdzsi.
A tuzo napon kezdtunk lefele setalni a west oldalon...seta kozben lottem ezt:



Egy ideig gyalogoltunk aztan beszalltunk egy taxiba es lementunk a ha jol emlexem skyline nevu setalohelyre.Ez regen egy sin volt itt ment asszem vonat de mar regota nem igy befuvesitettek es padokat is tettek olyan kis felkapott setalo lett pedig ha jobban megnezed semmi nincs ott...es vasarnap pl annyian voltak...eszmeletlen...ha nem a parom mondja menjunk nem is megyunk...mert en nem voltam ra kivancsi...
Meg mielott odaertunk volna csinaltam fotot a Hudson folyo mellett ahogy elsetaltunk...most nem szep?


Ez meg egy erdekes epulet erdekes ablakokkal:


Akik meg itt laknak nem piskotak ez a setalo valami itt megy el alattuk es ha nincs elhuzva a fuggony akkor mindent de minden latni...


Igy nez ki es kepzeljetek aki olvasott mindig mindent az emlexik arra hogy voltunk grillezni a baratainknal itt na es ok ott laknak a bal oldali magas epuletben :-P



Mivel a napos setaltunk orakig most odafigyeltem,hogy a taskam attegyem a masik vallamra es ne csak egyoldalt legyen hahaha...aztan ott a kornyeken ettunk...es hazagyalogoltunk....nem szenvedtem ma sem kilometerhianyban....jol elfaradtunk...

Apacska lement az edzoterembe addig en kicsit pihentem meg neteztem...aztan mikor vegzett letusolt es lementunk a szemben levo boltba vettunk husit es csinaltunk vacsit.Steak volt a menu ez az enyem :
Ez meg apacskae volt es segitett a fozesben ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése