Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 2. Fodrasznal jartam...


Ma a reggeli utan indultam fodraszhoz.

Azert is orultem neki mert mar ngyon ramatyul neztem ki de ha jol melexem mar irtam ezt tegnap.Ugyanazt a fodraszt kaptam akinel apacska volt a multheten.meg nem ngyon beszel angolul allitolag igy sokat beszeltunk japanul.Azt mondta en ngyon jol beszelek japanul.Dagadt a mellem hat az mar biztos,hogy az o angoljanal az en japanom jobb volt es tok jol eldumaltunk 2oran keresztul majdnem.

Befestette a tovet aztan befoliazta es jott a varakozas...kaptam japan zoldteat aminek ngyon orultem bar nekem is van otthon annyira sporolok vele,hogy sosem iszom minnel tovabb kitartson hahaha hat igy so sokaig kifog tartani nem?Adott egy havi ujsagot is...amiben japan ettermek musorok,programok,akupunkturas,spa ilyenek vannak.Most lett egy nagy listam igy a japan ettermekrol ;-)

Utana mentunk lemosni a hajam...haat ez a szek annyira jo...naluk ugy szoktak lemosni a hajad hogy ahogy beleulsz a szekbe felliftezik es kozben a hattamla hatradol...azaz egyenesbe vizszintesbe tesz a csap felett...igy nem kell tartani a fejedet es a hajmosashoz egy fejmasszazs is jar ;-) De mintha a balzsam elmaradt volna...alig tudta a hajam kibogozni es elkezdte levagni bar megbeszeltuk max 5centi szerintem lett abbol 10is :-o ....1oran keresztul szaritotta :-o legkozelebb tulelocsomaggal megyek mar azt hittem sosem vegzunk.

120$ fizettem plusz adtam neki 25$borravalot. 2-4:30ig voltam...

Aztan ott a kornyeken korbeneztem mert lattam par erdekes epuletet kaptam is 2nevjegykartyat aztan indultam haza.Apacskanak mutattam a hajam jah foton keresztul mert meg mindig elvan utazva.Ilyenkor orulok a mai fejlett kis vilagunknak milyen jo ma nem itt lefotozom magam es atkuldom annyi es mar lat is apacska :-)

A mai vacsim megint a sarokrol lett 2hot-dog es sult krumpli ;-)Apacska pedig holnap reggelre er haza!


2 megjegyzés:

  1. 2 és fél óra??
    Te jó ég!!! Én az enyémet 15 perc mire megmosom és legalább fél óra mire megszártom. ... ja a sznező 40 percig van a fejemen és utána mosom ki. ... de már azon gondolkodom, hogy rövidre vágatom a télre, mert utálom megszártani a hajam.

    Az jó, hogy legalább tudtatok ez idő alatt beszélgetni ... gondold csak ezt mind végig kukulni?!! Nincs annyi újság a földön ami ennyi időre elég lenne ilyenkor. ;-)
    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Ne is mond meg jo,hogy eloszor jartam ott igy volt mirol beszelni.2.alkalommal mar nem tom mi lesz.

    VálaszTörlés