Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 11. Ulunk a vonaton,ulunk a vnaton...


Itt izgultam egesz nap mert meg ugy volt indulas elott megkell neznem egy lakast...de apacska kuldte az sms-t mire ebredtem,hogy ne stresszeljem magam ezen hanem ha ugy erzem kihagyjuk az utazast es hazajon mehetunk lakast nezni...mondom nem ezen mar ne muljon az a masik lakas amugy is 5000$felett van ....mostmar maradjunk annal ahol eddig voltunk.
Ezzel a csodajargannyal utaztam:
Amig varakoztam eszrevettem egy tablat a menetrendek mellett volt kiteve:
Vegigbabaneteztem az utat a telomrol...meg jatszottam.Megerkezve eltitulaltam magamban,hogy ez a megallo nagyon szep vgyis palyaudvar.Majd ha kesz az album a linkben megmutatom!
Megerkeztem:
Kierve a felarbocos zaszlok fogadtak:
Eltaxiztam a hotelhez ahova apacska a mogottem erkezo autoval jott.Jo volt ot latni(mintha olyan reg nem talalkoztunk volna)Felmentunk...atoltoztunk es lementunk setalni kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése