Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 12. E.R. eletkozelben...


A felso kep csak segitseg keppen a Feher Haz!hahaha A hotelunk nem messze van a feher haztol a tetoteri barbol ralatni :-P A mai kepek tegnaprol vannak!!!

Ma arra keltem,hogy iszonyatosan kell pipilnem...kimegyek erre 3szor is pipiltem 5perc alatt...aztan letusoltam megint pipiltem aztan feloltoztem es megint...na mondom itt gaz van...mondom paromnak ha lenne biztositasom tuti elmennek orvoshoz.Kerdi mer elakarsz menni...hat mondom ez igy eleg gaz lenne hogy megyunk nezelodni nekem meg minden 5percben wc-t kell keresnem...

Feherhaz hatulrol:



11kor keltunk 12kor indulasra kesz...fel 1re odaertunka korhazba...hat ez egy eleg nyugodt korhaz lehetett mert meg veletlen sem hasolnitott a filmekben lathato ejszakai ugyeletre (ER) eloszor is bekellett jelentkezni kaptunk egy karszalagot...aztan ott odamenni a felvetelire elmondani kivagy mi vagy mi a baj itt plusszban kapsz meg egy szalagot a neveddel eletkoroddal datum ilyenekkel ellatva...utana behivtak egy masik szobaba ahol megmertek a vernyomasom,racsippantott az ujjamra egy pulzusmerot es kozben meg a nyelvem ala is benyomott egy valamit lazmeres kepp...itt is levoltam tudva...ezekutan a kasszahoz kerultunk...mondom milyen jo hogy igy porognek a dolgok...ahaaaa majdnem...kasszanal kitoltottunk mindet biztositas nincs 400$ fizettunk ki az elorelathato vizsgalatok miatt...(vizelet leadasa beleteszik a tesztcsikot vgy kielemzik nem tudom...ez kemeny 400$ nem semmi.

En es apacska jol betakarjuk a lenyeget nede aki fotozott se volt normalis nem?



Fizetes utan jott egy jooo hosszu varakozas...persz paromnak se pulcsija semmi..papucsban volt a korhazban meg tok hideg.Vegre behivtak....ott beraktak egy szobaba es mondtak varjak...olyan hideg volt ott bent abban a pici legterben a legkondi miatt kimentem es az ajto elott varakoztam...2dokit lattam nyugisan jottek mentek...cirka egy orat vartam a belso terben mire hozzam is odajott valaki...es akkor meg jah hgy mar leadtam a vizeletet oke akkor minnya megnezi...aztan visszajott....es hat nana jol felvgyok fazva.

1hetig antibiotikum!Plusz valami nem tom mit irtak fel ami kar,hogy nincs otthon.Ugy irja hogy holyag fajasra van es veny nelkul kaphato es megsargitja a pipdet mint a tojasfestek!

Mar a korhazban ulve es varva nem is voltam annyiszor pipilni...es a gyogyszertol meg nem faj ha pipilek.Adtak meg egy rahedli utasitast,hogy elorol hatrafele kell torolni,meg ha most egyutt vgyunk akkor gumival,sokat inni meg hasonlok.Had ne mondjam 2szer furdok napjaban reggel/este attertem a nagy bitang bugyikra mert allitolag azok nem fertoznek annyira ugye mint a tanga...nem mintha a tangaval bajom lett volna csak mindenben 100%osan akartam teljesiteni szal tobb mint egy honapja nagybugyizom,minden birko elott apacskaval tisztalkodunk utana is sot olvastam valahol,hogy birko utan elkell menni pipilni egyet,hogy a bacik igy meg ugy....na ez is megvan mostansag azt mar 14eves korom ota tudom,hogy elorol hatrafele kell torolni mivel nekem mindig volt felfazasom minden evben ami vesemedence gyulladassal vegzodott altalaban es korhazban voltam emiatt.Nem jarok uszni.Nem ulok ra idegen wc-kre es pl miota ittvgyunk 2honapja nem furodtem meg a kadban mert nem a mienk es en igy nem szeretek beleulni kulon ezt a lactocyd nyavalyat hasznalom nunimosasra szal en tenyleg maximalisan odafigyelek mindenre.Az uccso 2napban viszont nem hiszem,hogy ittam eleget es ezaltal a bacik elszaporodnak es ott a baj...szal csakis erre tudok gondolni.Sokat iszon jarok pipilni koffeint nem ihatok ugyhogy teabol is csak a herb tea johet szoba amugy nem faj semmim es mar a korhazban nem kellet mennem annyiszor...

Obama kutyaja:



Persze a napunk kesz volt fel 5kor vegeztunk es utana meg kikellett valtani a gyogyot meg enni valamit mert nem ettunk egesz nap!Utana mar csak kicsit setalgattunk avarosban meg apacska megmutatta,hova is jart suliba jaaaah merthogy az en draga okos feju pasim ide jart a Georgetown-ba egyetemre!Szerintem tuti elvezte a mai kis setat az egyetem terulete!

Ajandekolt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése