Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 15.Eltunt a blogom...

Ma arra keltem,hogy megint eltunt a blogom...asszem akkor szokta ezt csinalni mikor en nagyokos elfelejtem a hotmail kodomat es uj jelszot kerek....erre mivel a hotmailem van a blogon is mivel mevaltozik a jelszo valamiert itt ugy jelzi torolve lettem!
De ezt ne vegyetek be mert nem igy van!En jovok ameddig csak jolesik irnom remelem meg jo sokaig jah es kepzeljetek ha minden igaz ev vegen konyvbe foglaltatom az irasomat ;-) de ezek egyenlore tervek!Es majd minden evben konyvbe foglaltatom majd.Es akkor majd gyujthetem otthon a polcon minden ev iromanyat :-)
Ma a csaladdal diskuraltam nagy elokeszuletek vannak,hogy megyek haza.Mosogepszerelot hivott anyu,szonyegtisztitoval elvitette a szonyeget,bepolcozunk 1-2beepitett szekrenyt es meg majd meglesz csinalva a gadrob is sokkal jobb lesz mert tobb helyunk lesz es szebb is lesz.
Gondolkozom a szoba atrendezesen is de majd jovore nem most.
Ma meg elvoltam papirokat is intezni a lakashoz...jaaaah es ez az edes kis kutymorgo az en draga Bello kutyusom....fiu es mar 10eves lesz asszem oktoberben!Sajnos japanba nem vihettem magammal de a csaladbol sosem volt kiszakitva!Es ennek ngyon orulok...soha senkire nem volt rahagyva nem volt otthagyva vgy odavive....eleg egy bolond kutyus mert allandoan harap de mar kiskora ota...bar ngyon szeretjuk igy is azert sokkal jobb lenne ha nem harapna mikor epp ugy esik neki...hofeher Bichos Bolonese nem hullik a szore es a teljen torzskonyves neve Kormelhegyi Pezshes Bello :-D Dijas szuloktol van es anno 10eve vettem 65ezer ft-ert!
Velem alszik ha otthon vgyok es ha megmozdulok jol beleharap a labamba.Latom mar a nezedsebol mikor mit akar...sosem ertettem a kutyagazdik,honnan tudjak ha ehes ha pipilni akar vgy ha csak valami mast szeretne.Addig amig nekem is nem lett Bello kutyus :-)
A kepen lathato lab az ocseme :-p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése