Lilypie Third Birthday tickers

9/11 az a bizonyos tragikus nap...:-(


Akkor 2001 Szeptember 11-en egy pillanatra megallt az elet az egesz bolygon...Emlexem en pont Kata barinomhoz mentem mikor mutattak a teveben az esemenyeket es meg mi sem akartunk hinni a szemunknek...el sem tudom kepzelni akik itt eltek akkor min mentek keresztul.
Emlexem arra is,hogy mi epp szeptember 19-e korul indultunk Tokyoba Kataval bar igy mar nem volt biztos az utunk mert a legtobb jaratot toroltek.Csak remelni tudtunk ez nem valami vilagosszeskuves es a gepunk is biztonsagban megerkezik!
Ezt a kepet en csinaltam a hetvegen Battery Parknal itt volt a 2torony..szirszorito egy latvany...
Ma apacska repul Washington DC-be azon a bizonyos napon az egyik oda tarto jaratot is elteritettek...nem kellemes erzes elengednem ot ezen a napon ugyanarra a gepre...inkabb vonatozott volna de ilyen koran nem megy vonat...reggel 5:30kor megy enmeg megyek utana az 1orasi vonattal 3oras ut majd viszek keresztrejtvenyt meg konyvet.
Ez a kep a terveket mutatja lesz szabadsag torony vizeses a 2torony helyen....szep lesz melto lesz a megemlekezesekhez!
Kerlek szoritsatok a paromert most kijar a drukk!!!Tuti nagy megemlekezesek lesznek itt minden fele...ez a nap az aldozatokert szol ugyhogy nem is irok tobbet...a gepem meg itthon hagyom ugyhogy csak vasarnap este leszek netkozelben vgy majd hetfon.
Addig is azt hiszem irtam eleget lesz mit olvasnotok ;-)
Szep hetveget szebbet,mint ami itt lesz a szomorusagtol :-(

Nem tudom ki latta ezt a filmet de engem megrigatott...


4 megjegyzés:

  1. Szia Brigitta!
    En is ekszem arra anapra...es milyen felelmetes volt utanna par napra ra repulni ....ahh
    Lattam a filmet is...

    VálaszTörlés
  2. Tudom...anyud hivott be a szobaba...es en most hogy itt vgyok es lattam a helyet a megemlekezest ilyenek sokkal jobban megerint a dolog :-(

    VálaszTörlés
  3. Én is láttam a filmet, de csak sejtem, hogy milyen érzés lehet ott állni azon a helyen, ahol egykor a WTC állt...

    VálaszTörlés
  4. Hat nem volt egyszeru erzes...ezek a dolgok mindig megrenditenek :-(

    VálaszTörlés