Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 9. A lakas amit szerettunk volna elkelt...

Mai napom keles keszulodes intezkedes lakas ugyben...nem nem ugyanazt a bejegyzest olvasod de ma megint ezt adta ki a gep.
Apacska mar donteni szeretne es 2lakasunk van....a folyo menten meg feljott egy lakas itt a varosban nem ott lent ma megnezzuk es valsztunk...de mire hivtam az ugynokunket mondja a masik lakas mar nincs meg...fasza azert elmentunk megnezni az uj lakasokat a folyoparton...szepnek szepek de draga es annyit szerintem nem er hulyeseg kifizetni.Ugyhogy felhivtam az ugynokunket,hogy valamit keressen...erre modnja van egy masik lakas mondom ok azt meg megnezem de nem igazan akarok mar lakasokat nezegetni nekem abban a tombben keressen valamit ahol elvittek a mienket!
Apacska is eltudott jonni fel ora alatt vegeztunk aztan o ment vissza dolgozni en meg jottem haza nekialltam mosni.Mikor elkoszontunk azt mondta nem jon haza vacsira...igy mosas elott vettem egy pizzaszeletet itt nem messze.Epp habzsolom mikor 6:15kor uzen,hogy megiscsak jon vacsira..mondom az jo mert en epp eszem es az alapanyag sem repul haza magatol!Azt mondja akkor mind1 majd vesz valamit utkozben....ebbol az lett,hogy hazajott elment edzeni es edzes utan nagy salit csinaltam benne minden fele joval sot most megizesitve egy kis szoja babbal ngyon szertjuk mindketten :-P
Elvittem az ingjeit is a tisztitoba vasalasra persze itthon is hagytam magamnak vasalni valot.Vettem masnapra reggelire valot es neki uditot.

2 megjegyzés:

  1. Jaj de jol nez ki a sali...en is ilyeneket eszek mostanaban. Elkezdtem edzeni meg dietazni :) Nem egyszeru 3 felet fozni....kulon Seannak,Frodenak,na es magamnak...uff

    VálaszTörlés
  2. Tudom ha jol emlexem irtad a blogodban,hogy treningelsz is vgy honnan veszem ezt?N mind1 ngyon ugyes haziassozny valt beloled 3felet enkem meg 1felet is neha nehez kitalalni hahaha

    VálaszTörlés