Lilypie Third Birthday tickers

Julius 2. Mozgalmas nap....es persze minden a feje tetejere all...

Reggel bementem a dokihoz...es bar nem volt az en dokim ragaszkodtam egy uhu-hoz,hogy biztosra tudjak donteni ebben a maradasban...

Az uhun latszodott a cisztam ez a masik doki legalabbis egybol neven nevezte a dolgokat....es 33mm-rol 41mm-re nott kerdesemre pedig az volt a valasza,hogy amig az a ciszta ott van a p.feszkemben nem ajanlana a lombikot ami par honap kb :-S Kasa hirtelen atfut a fejemen es ha most nem jovok akkor itt maradok es jovoheten kozli velem az en dokim,hogy oh megsem kezdhetunk...na mind1 valahol orulok mar neki bar amig a noverkevel utana beszelgetek feldobja a labdat azzal,hogy azt mondta szombaton mar van a dokim es ha akarok bejohetek hozza beszelni...na az a kiskapu megis csak resnyire nyitva maradt....
Mig kint ultem csinaltam egy fotot kint.Errol a tablacskarol asszem az elso beirasomnal beszeltem ez az mutatja,hogy ma 0 punkcio volt (pete leszives) es 4beulti ;-)


Aztan bent is sikerult egy kepet csalnom amig a noverke ott jott ment...mert kezdeztem mar korabban csinalhatnek-e egy fotot de nem engedtek...hat ime a buszkesegfaluk a bebik fotojaval akik itt "keszultek"

Elhagyva a korhazat ugy ereztem elkell menjek Patihoz mert ha vasarnap utazom akkor nem hiszem,hogy sokat talizhatok mar vele.Felis hivtam es nem fogjatok elhinni de anycija rakott krumplit csinalt :-P nana,hogy mikor odaertem ettem sot meg a tanyert is kitoroltem hahaha fini volt koszonom!!!Csinaltunk egy ujabb fotot a gyonyoruseggel:

Aztan nekiindultam mert meg fenykepezogepet kellene vennem...Pati Shibuyan lakik es ott a kozelukben van a Bic Camera nevu hely ahol mar jartunk ugye mososgep nezoben is egy egy elektonikus uzlethaz minden van....a csavot 2oran keresztul farasztottam a hulyebbnel hulyebb kerdeseimmel....mondtam neki ne harizzon de nem vgyok profi es annyi fenykepezogepuk van hogy nem lehet donteni meg ranezesre sem.Itt segitokeszek 2ora multan se kuldott el az anyjaba pedig otthon mar lehet meg az aruhazbol is kitiltottak volna zaklatasert hahaha...es 2oras kedezoskodes utan sem tudtam eldonteni mi legyen mert megint 2masik kozott hezitaltam....a csako odaadta a nevjegykartyajat(itt szokasos nem kell felreerteni) aztan mondtam neki,hogy holnap vgy holnap utan benezek es megveszem a valasztottat...

Itt van par kep Shibuyarol itt sokat vasaroltam legfokepp ruhat es cipot:

Aztan itt volt ez a kavezo vgy kajalda ami nekem nagyon szimpinek tunt kintrol:

Aztan pedig a motor es kerekparkarkolo:

Paromnak emlitettem,hogy ugy nez ki 100% hogy megyek vele mire o edesen azt mondta,hogy ha akarok akkor meg beszelhetek a dokimmal szombaton es ha megis maradnek igaz mar kicsit keson szolok es komplikaltabb a lakast is kivenni meg minden de megoldhato...ediiii nem?!Nem hiaba vgyok meg mindig mellette ;-) bar en mar szeretnek mostmar menni ez a doki nem beszel a levegobe a ciszta ott van es meg raerek varni majd lesz ahogy lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése