Lilypie Third Birthday tickers

Julius 1. Uj honap uj remeny...vgy megsem?!

Apacska hajnal fel 6kor talalt haza marhara orultem neki...mivel koltozunk mar ez a masodik het hogy viszik ossze-vissza vacsorazni meg bulizni de ez a mai kicsit tulzas volt...kicsit pipa voltam...

Egy nem aludtam fel 5ig mikor is mar majd leragadtam a szemeim jah mivel apacska nelkul nem megy az alvas :-S aztan meg meg beszlegetni akart mondtam enki fel 6 majd holnap beszelgetunk ha akar de en most aludnek.

Jah es ma megy 9re visszaadni a lakast meg utana megy meloba is.)kor jon a szobaszerviz mivel apacska platina partya a Hyett hotelben eze reggel ingye jar kave vgy tea...hurra...(a spa is ingye van gym meg uszoda asszem) szal 9re kerte apacska a kavejat jott a szobaszerviz...felkaptam magamra a kontost annyira komas voltam,hogy ihaj....jah es mivel tegnap jol beletrafaltam a vacsoramba ezert rendeltem reggelit ami jott a kaveval egyutt...en nekialltam enni mivel nem akartam,hogy kihuljon apacska meg megprobalta osszeszedni szethullott testet a tegnapi ejszaka utan...

Tusolt megitta a kavet es ment visszaadni a lakast 10re ment nem 9re attetette...persze onnan meg vy 3szor felhivott minden fele hulyesegert na mind1.Mai mission lakast kell keresnem!!!nem egyszeru de szupi lakasokat talaltam.Egesz nap kise mozdultam.Bnetre is vegre feltudtam menni meg tenyleg egesz nap a lakasokat bujtam....talaltam is 200ezer yen/ho es ezek meg occsok studio lakasok azaz ilyen max 29nm...de berendezett ari kis lakasok ;-) aztan apacska is hazajott delutan nem birta a melot olyan faradtan kialvatlanul...igy a megbeszelt biznisz vacsi elott meg ledolt kicsit...elotte mutatott egy masik linket ahol szinten lakasok vannak....ugyhogy en egy szemernyivel sem aludtam tobbet mint az a reggeli 3es fel ora.

Mai nagy dietas vacsim egy sali volt,egy csizburger,vettem pattogatott kukit a moziban na meg cukorkat...adtam az erzeseknek hahaha

A cukorkak:




A patogatott kuki a mozinal:




Es itt lehet megvenni a jegyet:





Jah este elmentem piplantani es hat azert ez megis csak egy hotelszoba es hat hallja o,hogy csurog...es elkezdi oly ijjjjjjuuuuuu-ijjjjjuuuuuu mondom neki most mi csinaljak es elkezdtem rotyogni na ekkor jottek kis fajasok a jobb petefeszkemnel ahol az a franya ciszta vgy mi van.Fasz@ meg az kell,hogy valami legyen...kicsit megijedtem ezert eszembe is jutott mielott holnap kivenne apacska a lakast es atcserelne a jegyem elmegyek egy uhu(ultranhang)-ra ,hogy biztire tuti legyen,hogy minden ok!

4 megjegyzés:

  1. Sajnalom,h nem tudtunk beszelni mostanaban :( Viszont folyamatosan nezem a naplod!
    Hetfon jon Nikol..megyek erte repterre...ez a het is busy lesz....de remelem valamelyik delelott elkapjuk egymast a skypon!
    Pusz
    Kata

    VálaszTörlés
  2. Skrisz
    Hat a ciszta 41mm-es lett de ezt mostanra mar tudod...ugyhogy nem maradtam es a 2.lombik kicsit halasztva...

    Kata
    En is mindig bekukkantok am hozzad ;-) Sean mar ngyon sokat nott mire hazamegyek talan mar totyog is.Jok legyetek es jo nyaralast Nikollal
    Sok-sok pusz

    VálaszTörlés