Lilypie Third Birthday tickers

Junius 30. Koltozunk!!!

Ma fel 9kor keltunk...ugyanis 9-fel 10kozott jonnek a koltoztetok dobozolni pakolaszni.

kerek 9orakor csongetnek...itt vannak yesssssss elmondjuk nekik mit kell bepakolni es mi az amit nem.Bejeloltek ilyen kis odaragaszthatos papirfulecskekkel a dolgokat es megkezdtek a pakolast.Bridget-et is felhivtam mert nekiadtam egy kasa kis tatyomat meg hajkisimitot,hajbondoritot ilyeneket...es,hogy jojjon minnel elobb erte mert nagy a kavalkad minalunk....apacska lement a peksegbe vett bagettel amit a tegnapi piknikes pokrocon ettunk meg :-D 11kor bejelentettek a pakolok,hogy szunetet tartanak(gondolom ebedszunet)Itt mindenkinek jaar ilyen tok normalis mindenki elhagyja az irodat es megrohamozzak az ejjelnappalikat meg ettermeket meg ilyeneket...





Aztan megkezdtek megint es olyan 1fele vegeztek is mindennel.2kor a bejarononk jott...mivel holnap visszakell adni a lakast parom szeretne minnel mutatosabbnak nezzen ki a kaukcio miatt.A lenyeg a szonyeg es a falak mert a takaritast ok ugyis elvegzik...kozben en is elkezdtem az uccso pakolasokat es Bridget is atjott a cuccert.Meg adtam neki 2csomag vegetat is es vgy 2doboz teat is.Nem is zavart sokaig latva,hogy ngyon efoglaltak vgyunk.
Jo pici kis kocsi mi ;-)




Lecipeltuk a szemetet apacskaval o elment tusolni en majd a hotelben csak induljunk mar...szamlaltam 2borond 1 kezipoggyasz es 2doboz az egyikben konyhai cuccok a masikban meg furdoszobai...mert majd ha kiveszunk nekem lakast meg arra a 4hetre jol fog jonni egy csomo minden ;-) Jah es ezek csak az en poggyaszaim :-o


Hivott apacska 2taxit...kifizettuk a bejaronenit aki kapott Sayonara extra penzt ;-) Aztan bepakoltunk a 2taxiba...marha meleg van ma is 3szor fodultunk...meg jo,hogy nem tusoltam hahaha jah amugy a hyatt hotelbe megyunk es itt van 5percre kocsival....valamelyik nap mar mutattam fotokat a Roppongi Hills nevu bevasarlo kozpontrol ahova Pati anycijaval mentem el...na ez egybe van a hyatt hotellel ;-)



Becsekkoltunk es feljottunk a szobaba...nem egy hude luxus olyan hotel szeru na...en nem vgyok amugy oda a hotelekert mert a tusolo es sampon szeruk se jo,nem lehet fozni es mindig kikell jarni minden kajaert...italokrol nem is beszelve...6szoros arban innam a hutobol a bolt meg itt van ahogy lemegyek a liftel atkell csak menni az tuloldalara...vettem is apacskanak vizet met o allandoan vizet iszik(vegul kiderult az jar ingye a szobahoz is na mind1) meg vettem colat ;-)










Apacska meg elment dodozoba...ezt is letudtuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése