Lilypie Third Birthday tickers

Junius 29. Szobatarsek koltoznek en meg nekiallok kicsit pakolaszni...

Kora reggel mar keltunk mivel jottek a koltoztetok a szobatarsekhoz.Jah meg ma kell leadni az anyagot megorzesre!Ugyhogy apacskaval nagy munkaban voltunk mi is a reggel hahaha...
Bementem a clinicara leadtam a cuccot fizettem erte 22ezer yent (44ezer ft) es eljottem haza.Nekialltam pakolaszni...postan voltam dobozert merthat van olyan dolog amit viszek magammal a 4hetre nem borondben ruha hanem konyhai dolgok meg furdoszobai...

Itt annyira odafigyelnek koltozeskor,hogy ne seruljenek pl a falak,hogy kikell kartonosni az egesz lepcsohazat es a foldon is,hogy ne sertsd meg se a falat se a padlot...a liftrol sikerult egy kepet keszitenem:
Es itt a koltozteto kocsi:
Aztan voltam az allatkereskedesben is ahol tudattam a nenivel,hogy nem kell vigyazzon a tekimre mert meghalt...jol kisirtam megint magam pedig direkt nem mentem 2hetig mert akartam,hogy muljon az erzes es azt hittem mar eros vgyok de ott a kereskedesben latva a tobbi minitekit akik 2centis pindurik...hat nem ment...a neni is megkonnyezte es azt mondta o is,hogy tuti megerezte,hogy n em vihetem es azert pusztult el...erdekes dolgok ezek de mindenki azt mondta...mondtam a neninek,hogy a teki dolgait felajanlom neki ha kell akvarium melegito uv lampa,kajak,akvarium,muanyag doboz az eteteshez...elfogadta...orultem neki mert draga dolog es sajnaltam volna csak ugy a kukaba kidobni...elkoszontem tole es mondtam neki ha egyszer visszajovunk akkor meglatogatom! ;-)

Utana megint haza....a szobatarsek visszajottek meg 1-2 aprosagert en meg kapva az alkalmon elvitettem magam az egyik aruhazba ahol is borondot neztem apacskanak na meg mellette egy internetkavezoba beugrottam es beirtam bnetre,hogy elek meg es jovok hamarosan.

Borondot megvettem apacskanak es mire hazaertem 8ora is elmult.Holnap koltozunk...a lakas mar majdnem tiszta ures...ketten vgyunk apacskaval...rossz erzes itthagyni ezt a lakast mert ngyon szerettem itt lakni :-(
Apacska jot rohogott mikor meglatta mi a vacsim...szerinted?!Majkremes kenyer lilahagymaval iiiiiimadom hahahahahahaha :-P jah es azt mondogatta piknikezel?! hahaha




6 megjegyzés:

  1. :))) mint egy menekült :))) állat ez a kép!

    VálaszTörlés
  2. Skisz latom idetalaltal ;-)
    Ne is mond...de a majkremes kenyr hagymaval akkor is jo volt ;-)

    VálaszTörlés
  3. Basszus, olvasom a soraid és bőgök.
    Nem lehet csak úgy elköltözni valahonnan és szélnek ereszteni az emlékeket, mint a szülinapos lufit.

    Tényleg olyan, mint egy menekült, de .... egy jómódú menekült. 'perzsaszőnyegen"

    Látom pénzt is kaptál! :-)))egy kis alamizsnát, hogy teljen még kenyérre, májkrémre és hagymára.
    Tipikus magyar kaja!!
    Egészségedre!!:-)

    VálaszTörlés
  4. Hajnoca
    Ne bogjel mert akkor inkab nem irok ilyet hahaha
    A lufit nem volt szivem kidurrantani vgy ilyesmi es akkor apacska jott az otlettel,hogy eresszuk szelnek ;-)

    Jomodu menekult a majkremeskenyer lilahagymaval hahaha mindenesetre naon fini volt ;-)

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom a tekidet Bridget :(
    Nagyon szép gesztus volt, hogy felajánlottad a cuccait a néninek :)

    VálaszTörlés
  6. Csibuc
    Ahogy a tobbiek is mondtak o mar a teknoc mennyben van!annal jobb helyen meg nem is lehetne...nem volt szivem kidobni a dolgait doleg,hogy olyan draga...

    VálaszTörlés