Lilypie Third Birthday tickers

Junius 26. Konzultacio es egy kis seta Daikanyama-n...es SAYONARA party juhuuuu :-D

Ma 11fele bementem konzultaciora...eredmeny:
A doki azt mondta semmi akadalya elkezdeni a lombikot kovi ciklusban.Tisztara osszezavarodtam es nem tudom mit csinaljak...ugyanis mikor utana szamoltunk ugy jott ki piri varhato ideje a gyogyszer elhagyasa utan par napra varhato ami olyan juli 11-en lesz aztan 2-3.cn-en kene menni es indul a szuri...aztan most blasztoig elakarja vinni a dokim az embriokat azaz nem 2-3.nap lenne a beulti hanem csak az 5.nap...ugyhogy osztottam szoroztam leghamarabb 27-en ulok gepre...legkesobb meg a szulinapomon ami agusztus 1....na ezen kicsit ledobbentem mert mar minnya itt a szulinapom....meg egyedul kene lennem addig...jo jo tudom mindent a cel erfdekeben mindenesetre ez kicsit varatlanul ert...feladtak alecket es ahogy a mai napom is irja hintaba vgyok megint ultetve...apacska meg surget dontsek meg neki atkell irasa a jegyet meg akkor meg lakast is kell keressen szamomra mert az meg 4het akarhogy is veszem mire en utana mehetek.
Mielott valaki kerdezne azaz mar kerdeztek igy is apacskanak a katonait lefagyasztanank es akkor o elutazhat nem kell ittlegyen beultire.Biztonsag kedveert kikertem a tegelyt is es hetfore beirattam magam,hogy viszem az "anyagot" na meg kikertem a dokumentumomat a-zig ha esetleg mennek apacskaval akkor az USA-ban meglegyenek ;-)
Csinaltam egy sunyi fotot isBalra a wc-k vannak hatul a noverkek es itt a jobb elso ajton kell bemenni a doktori terbe ha szolitanak..ott is van kulon szobak a dokiknak is es uhu-ra is na meg kulon az szurik beadasara is...kicsi klinika ngyon sok sorstarssal...




Aztan tettem egy nagy setat Daikanyama-ban ahol is tele van kis boltokkal es ngyon kellemes kis kornyezet...a nagy is ugy sutott...voltam egy bababoltban is...persze nem vettem semmit csak korulneztem...szerencsere engem meg nem ragadott el ez a babarucis dolgos vasarloi laz hahaha elobb legyen gyerek majd aztan nem igaz ;-)Sokat gondolkodtam mitevo legyek es Brigitta barinommel is beszeltem aki mintha tudta volna,hogy valakivel beszelnem kell...
2re mentem haza mert hoztak a rendelt parfumjedimet 8-) imadom a japan parfumoket annyira jo illatuk van...nehez valasztani es amikor hazamegyek mindenki csak kerdi ez mi es ez mi?Olyan egyedi es jo magavalragado ;-) errol is lottem 1 kepet:


Aztan meg hajmosas keszulodes mert ma 7:30tol SAYONARA(viszontlatasra)party lesz ;-)

Itt szokas ha valaki koltozik csinalnak egy bucsuztato bulit...mi hazibulit csinaltunk mert igy konnyen megoldhato volt,hogy mindenki akkor jojjon amikor tud es akkor is menjen.Kenyelmesebb is es meghittebb ;-) Csak a kozeli baratok jottek kb 20-25fo

Keszulodes:

Bohozkodas meg mielott jonnek a vendegek:

Szobatars barinojevel nekunk nagyon bejottek ezek a fej alaku papir tanyerkak:

A kaja

Apacska jatszik a gyerekekkel:

En es a csajok:

A csapatkep:

Apacska mar elment aludni fel 3fele mert reggel fel 7kor kelt es ment elbucsuzni a nagyijatol...

En pedig meg kikisertem az uccso vendeget aki hajnal 4utan ment el ;-) 5kor kerultem agyba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése