Lilypie Third Birthday tickers

Junius 25. Kocsi eladva...en meg a hintaban...

Ma jonnek a kocsiert...apacska tenyleg eladta...hat hogy jo aron-e...igy gyorsban talan azt lehet mondani,hogy igen ;-) otthon is kb igy mozognak az arak bar itt dragabbnak kene legyen mert ugye europai kocsirol van szo.Mindenesetre nekem faj a szivem minden holminktol amitol megkell vallnio :-( Meg egy uccso foto a kocsival:
Utolso oleles:

Apacska ment dodozoba miutan elvittek a kocsit:



Teljesen megfeletkeztem,hogy kene 11kor csorognom a vervetel eredmeny miatt.Ma olyan fulledt meleg volt kisem dugtam az orromat a hazbol miutan elvittek a kocsit...

12kor csorog a dokim es kozli a johirt miszerint az E2 68!!!!!!!!!Multkor ugye ez 1200valamennyi volt es a normal 25-75kozott van 3.cn-en szoval most megint bevgyok teve abba a bizonyos hintaba...azt mondta meg szerinte kezdhetunk de ha bovebben szeretnek errol beszelni menjek be holnap egy konzultaciora.Hat befogok menni mert csakis ettol fugg az en utam es most mar tenyleg jo lenne eldonteni hogy megyek-e apacskaval vgy sem?!

Bnet-en is feltettem a nagy kerdest...hat megoszlottak a velemenyek 50-50%korul persze en csak kiwi voltam masok velemenyere...azert belul tudtam minden a holnapi konzitol fugg ;-)


Pati is hivott ma vegre mar azt hittem a fold nyelte el...megbeszeltuk,hogy jovoheten felugrom amikor mar elkoltoztunk a hotelbe mert ngyon elfoglalt leszek addig.

Mai vacsim mix sali Bridget modra :-D



4 megjegyzés:

  1. Okés,
    én tudomásul vettem!!

    Sokat csavarogj, hogy legyen miről beszámolnod és fényképezz sokat, ha vettél már új gépet és tessék megosztani velünk mindent!!
    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Egy x5-st adtatok el?
    Áááááá, ez az egyik álmom.
    Ezután nekem is fájna a szívem és ahogy elnézem apácskát is megviselte.

    Végül vettél fényképezőgépet? vagy ezeket már azzal csináltad?
    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Okes gepet meg nem vettem...majd a heten remelem de van gepunk csak kene egy jo kis uj mielott megyunk ;-)

    VálaszTörlés
  4. Hajnoca imadom,hogy mindig olvasol....es egyben szegyellem is magam,hogy nekem nincs idom meg benezni se hozzad.De amint latod marhara elvgyok maradva...talan mikor mar apacska elmegy akkor lesz tobb idom itt leszek egyedul.

    Igen x5-os epp nezem otthon azert sokkal tobbert mennek ezek :-o

    Fenykepezot meg nem vettem ;-)asszem maradok a sigma d2 mellett nagyon szep fotokat csinal...

    VálaszTörlés