Lilypie Third Birthday tickers

Junius 24. Ma megyek a dokkerhoz...

Fantasztikus ez a mai nap...marha szarul aludtam es reggel 6kor arra ebredtem,hogy oltarian faj a fejem...utana meg mar vissza sem tudtam aludni...


fel 11re mentem a dokihoz ahogy szoktam...altalaban akkortajt nincs mar sok ember....aha most 4en is voltak elottem es erdekes modom vartam kint vgy 40percet....pedig a dokim ajtaja nyitva volt....lehet csinalt epp egy atjarhatosagi vizsgalatot vgy nem tom...



Na lenyeg a lenyeg megultrahangozott meres alapjan 34cm-es az a valami ez multkor 33 valamennyi volt...es meg ugyanakkoranak tunik nekem szemmel lathatoan...a dokim viszont jobban ismeri az ultranangot es o ugy latja kis beverzes van a tuszoben ami arra utal,hogy az allaga mar nem olyan...szerinte mar kezd megroggyanni...en mar nem bizok semmiben es nem is erdekel valahol,hogy ez most hogy is van...mehetek apacskaval es ez a lenyeg...kicsit mar megis nyugodtam lelkiekben....mindennek oka van alapon abszolut nem vgyok elkeseredve!


Azert csinal meg 1vervetelt,hogy megnezzuk termel e meg estrogent (E2)...eredmeny holnap reggel 11kor...biztonsag kedveert odaad nekem egy papirt,hogy toltsem ki mert kiszerenem kerni az osszes leletunket amit viszek az USA-ba,hogy ne kelljen ot is vizsgalodni...



Hazajovok es teljesen megvgyok nyugodva,hogy mehetek apacskaval egyutt repzin....mert azert 14oras ut egyedul...


Apacska uzen elvan adva a csodajarganyunk!!!Juhuuu es majdnem annyiert amennyiert akartuk ;-) a manus meg igyis jol jar...

Mai kepek tavaly nyarrol vannak az elso anyummal a Don Pepe pizzeriaban a nyugatinal...a masodik anyummal a Varosligetben ;-)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése