Lilypie Third Birthday tickers

Junius. 27. Apacska nagyilatogatoban...szobatarsek meg gozerovel dobozolnak...

Apacska reggel koran 6:30kor kelt es felult a sinkansen-re amivel hiaba gyors kozlekedesi eszkoz meg igy is 4oras lesz az utja.



Odaadtam neki a fenykepezot,hogy lojjon egy par fotot utkozben es a nagyival is ;-) Szobatarsek egesz nap dobozoltak...mi meg valogattunk mi kie....konyhaban,furdoben...nekem nem kell dobozolnom mert minket a koltoztetoceg volt dobozolni....mennyire cool ma na lenyeg a lenyeg olyan 3fele vegeztek vgy volt az 4is es akkor atmentunk az uj lakasukba megnezni en meg ugysem voltam es tolunk 5perc kocsival na jooo 7perc.Ngyon szep lakas bar nekem a konyha kicsit kicsi es a nappali is eleg keskenynek tunik...majd jovoheten atmegyek es csinalok kepet ha mar elrendezodtek kicsit...jah meg apacskanal van a fenykepezogep igy nem is tudtam kesziteni fotot...

Aztan apacska irta jon haza 8ra erkezik be a Tokyo megalloba ami 15perc taxival...en meg mivel tudtam ngyon faradt mondtam neki fozok vacsit ne kelljen meg kaja utan is maszkalni...rantott husit csinaltam,rantott gombat,spargaval es paradicsom salival iiiimadom...foto errol sincs de rakok a sinkansen-rol ;-)

Jaaah merthogy o elfelejtett fotot csinalni...egy darabo se csinalt se az uton se nagyirol....szep mondhatom...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése