Lilypie Third Birthday tickers

Julius 3. Hirtelen sok dolgom lett...

Ma ngyon sok dolgom lesz mivel pentek van es ugy nez ki ugye en is utazom vasarnap...

du 2kor indulok utnak eloszor is a bankot veszem az iranyba ahol minimum 1orat toltok el.Csinaltattam magamnak egy dollar keszpenzkartyat amirol majd az usaban a dollaromat vehetem le es nem a japan jenes szamlamat hasznalom.Az otletnek parom is orul es elhatarozza holnap o is elmegy csinaltat egyet(jah merthogy egybol ott kiis nyomjak a kartyat nem kell varni ra ;-) )Utana mivel marha ehes voltam elmentem az National Azabu szupermarkethez hotdogot enni...ha emlekeztek ra ide tettem ki a sayonara sale-es papirjainkat...na most csinaltam par fotot is...eloszor is meguttotte a szemem ez a kis asztal ahol egy ilyen alkoholos flakon van kiteve es a bevasarlokocsiknak a fogantyujat torolheted le mielott bemesz vasarolni!Arrol nem is beszelve,hogy kint parkolo meberkek parkoljak le a kocsidat kulcsot benne ahgyva a kocsiban!!!!eszmeletlen meg mindig okoznak nekem meglepeteseket...na ilyen amcisban nem lesz :-

Szal itt a kis asztal :

Aztan itt van meg egy kep,hogy a bolt elott mennyi minden kivan teve es soha senki nem visz el semmit...


Aztan itt vannak a hotdogos arak:


Itt pedig eszem a fincsi hotdogot....ugy hianyoznak azok a regi idok amikor meg Pesten a Hatar uti mertromegallonal a hambisnal anyu vett enkunk hotdogot vgy hambit...azok az igazi jo kis izek...hmmmm...


Aztan itt a fagyizo a hotdogos hata mogott:

Aztan iranyba vettem akeruleti onkormanyzatot...ahol is befizettem a biztositasom jovo ev marciusig ;-) onnan pedig uzentem mosomasanak(szobatars barinojenek) ha otthon van atmegyek...azt mondta 10perc es otthon van.Megneztem az uj otthonuk hat a lakas az jo de meg egyenlore nem pakoltak el meghat be is kell honositani amihez erzek kell na...mindenesetre kicsit beszelgettunk es mondtam neki,hogy szombaton megyunk bulizni es majd uzen ek neki es jojjon o is ;-) Ugy,mint emberrel nincs nekem bajom vele...mint lakotarssal volt...utana megindultam megint Shibuyara mert most mar tenyleg megkell vegyek a f.gepet nem akarom uccso napra hagyni...utkozben csinaltam egy tok jo fotot a roppongi hills-rol errol is mar beszeltem nektek Pati anycijaval voltunk ott es a Hyatt hotel is a nagy toronyirodahaz mellett van ;-)

Aztan egy homlest azaz hajlektalant is lattam jah azt elkell mondani,hogy az osszes hajlektalan aki az utcan el maga valasztotta mert a miniszter adna nekik szallast de ok nem fogadjak el hanem a hontalan eletet valasztjak...

Aztan itt a hid mellett volt egy temeto is:

Ezen a feluljaron atsetalva bepattantam egy taxiba es irany shibuya ahol is a csavot megtalalva tegnaprol....ma szinten jol lefarasztottam...de megvan az uj kamcsim juhuuuuu ngyon boldog vgyok es alig varom mar tudjak jo sok kepet kesziteni vele 8-) ilyen a kamcsim CANON G10

Utana nagy boldogan mentem haza az uj kamerammal es rendeltem magamnak szoba szervizt is ;-)naon fincsit ettem Gordon bleu krumpli salival,zoldsali,kenyerke....hmmm

Miutan megettem a vacsimat jo kesore sikerult az asztalra tettem egy 1000yenest itt az a legkisebb papirpenz....mint borravalo felhivtam a szobaszervizt es kitettem a kis kocsit az ajto ele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése