Lilypie Third Birthday tickers

Julius 5. Sayonara Tokyo...NYC here I come!!!

Kemeny 3ora alvas utan valami uvolto szirenara es kangosbemondora keltem.Azt sem tudtam hirtelen almodom vgy mi van?

Megneztem az orat 6ora...7kor csorog az ora azaz van meg 1oram aludni marha faradt es almos vgyok de a tudat,hogy ma utazunk mar nem hagy aludni...csak forgolodom es nezem az orat 10percenkent...'kor csorognek EBRESZTOOOO.....aztan a szobaszerviz is megerkezik hozza a teat es a kavet ;-) jah es nem fogjatok elhinni de amit otthagytam az asztalon amikor vacsit rendeltem boravalot (1000yent) a pincer egy kis boritekban atadta (visszaadta) Az odaig okes,hogy Japanban nem szokas borravalot adni (se taxi,se etterem,egyszeruen sehol sem) de azt hittem egy hotelben a szobaszervizert vgy mivel ez itt talan mas kozeg itt kell de ilyet,hogy visszakuldik neked a kis boritekban....na ilyet tuti mashol nem hallani.Nekem is leesett az allam pedig en aztan mar hozza vgyok szokva itt sokmindenhez.

Elmegyek tusolni es most,hogy jobban belegondolok nem is kene hajatmossak indulas elott mert nem fogok tudni elkeszulni...ezert egy gyors tusolassal letudom a dolgot aztan megyek pakolni.Nincs sok cuccom hatra csak a kis kezipoggyasz de megkell bizonyosodnom arrol is semmit nem hagyunk a szobaban.Faj a hasam...mindig ez van mikor utazom....nekem ez olyan stresszes....nem vgyok ideges csak a gyomromban ott van egy nehez gomboc es nem valami kellemes erzes na...

A terv az,hogy 8kor elhagyjuk a szallodat kimegyunk a tokyo megalloba taxival ahonnak is a 8:30-as shinkansen-nel 1ora alatt kint vgyunk a repteren 9:30-ra amikor is megkezdodik a becsekkolas a gep 11:30kor megy.A tobbi borondunk ugye mar kint var minket meg azt is felkell venni becsekkolas elott...en mindig 2oraval indulas elott kint szeretek lenni a repteren mondjuk ez az ajanlott is foleg olyan nagy reptereken,mint a tokyo-i.


Minden siman ment.Apacskanak van specko kartyaja mivel sokat utazott mostansag elso osztalyon (ceg fizette) igy becsekkolasnal is kulon helyen mehetunk be nem kell sorbaallni,es a repter teruletere is altalaban marha hosszu sor all a passport ellenorzesnel itt is kulon kis ajton megyunk be.Aztan egy ettermes pihenohelyet is igenybe vehetunk ezzel a kartyaval mind-mind ingyen.A reggeli kajaktol kezdve a salikig italok kave tea olyan kis mini bufe.Beulunk enni na nem sokat mert utazasnal enni sem szeretek.Most lehet kicsit ez hulyen hangzik de neha en mar attol felek utazasaim alatt,hogy annyira ideges vgyok,hogy esetleg kijon....inkabb nem eszem vgy csak kenyerket vajjal vgy keveset...

Bent ulunk a gepben haaat nem olyan nagy gep,mint amivel haza szoktam utazni...amugy a jaratunk JAL azaz (Japan Air Lines) es a gep 70%-a biznisz klassz :-o ez sem szokvanyos az europaba kozlekedo gepeknel de ezek szerint a japok amcsiba menet szeretik a kenyelmet.Mi tagadas mi is bizniszen utazunk dehat a ceg fizeti es ha en nem mennek apacska mindig elso osztalyon utazik...hat igen 1szer en is utaztam elso osztalyon...de majd errol talan maskor...


Marha hideg van kenytelen vgyok kerni meg1pokrocot aztan ahogy felszalltunk (apacska kezet jol osszeszorongattam) vizszintbe tettem magam es durmoltam egyet...aztan ettem,megneztem egy meset es nem fogjatok elhinni mit talaltam...vgy is nem is en hanem Teruo hivta fel a figyelmemet arra,hogy van valami magyar film is a listan...a Konyec cimu magyar filmet adjak a tokyo-NY-kozotti jaraton...beszaras mondjuk en mar lattam ezt a filmet otthon na meg nem is a legjobb ezert csak belehallgatok de egy foto azert keszitettema hitetlenkedoknek hahaha


Meg 4ora van landolasig,mint utolag kiderul nem 14ora az ut csak 11 es valamennyi annyi szokott lenni pl becsig is mikor megyek haza szal nem lesz gaz sot mi tobb marha gyorsan haladunk es most epp itt irom ezeket a sorokat mikor latom,hogy meg 3ora van leszallasig.

2 megjegyzés:

  1. Hát ez a Konec sztori nagyon érdekes. Egy japán repülőn... :))

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi mi?Nem is tudom ki nezheti meg vajon?HaHaHa

    VálaszTörlés