Lilypie Third Birthday tickers

Januar 17. Esos nap es Body kiallitas!


Ezek a kepek meg tegnap keszultek csak mivel a mai naprol nincsen fotom ezert tudok betenni ide is...ma egesz nap zuhogott mintha dezsabol ontenek(mondja a Magyar ember)

Elmentunk ebedelni egy szinten felkapott helyre...ahol min fel orat vartunk,hogy legyen asztalunk.A kaja fini volt!!!Aztan nekiindultunk a muzeumnak...mengeztuk a BODY'S AND BRAIN kiallitast.Mar tudom volt otthon is...en is voltam meg anyummal meg batyam menyasszonyaval...

Erdekes dolog,hogy otthon (m.orszagon) is mondtak ne fotozzal!!!!Erre mindenki fotozott folyamatosan...hat ez olyan Magyar mentalitas itt is szoltak es erdekes modon egy embert se lattam az egesz kiallitas alatt aki fotozott volna egyszer is.



Bodykiallitas utan vettem egy jo nagy adag pattogatott kukit es hazamentunk...gondoltam majd este a filmnezes alatt jol megesszuk apacskaval.Aztan tegnap vettunk meg piritott szojababot meg edemame-t na azt ropogtattam meg hazaerve a szalloba...kicsi szieszta aztan keszulodes mert a vacsink 8:30kor volt...



Ma egy steak hazba mentunk...csak az a bajom ezekkel a stakhazakkal ha itt azt mondod teljesen atsutve akkor mar szinte szarazon kapod a husit es kivul meg szenes...ha meg medium well akkor meg meg veres en meg ugy nem szeretem ha veres a husi...de azert szep etterem volt apacska durranasig ette magat.


Este meg menteztunk egy filmet...mert a hotelben olyan filmeket lehetett megvenni a teven keresztul amik epp a mozikban mennek!!En meg imadok filmet nezni patogatott kuki juhuuuu!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése