Lilypie Third Birthday tickers

Januar 20. Kis pihi es netezes...


Ma vizierobikkal indult a napom...volt egy uj lany is....vegre velem egyidos lehet o is kemenyen megdolgoztatta magat ha jol hallottam nem tom milyen sulis talija lesz es arra szeretne visszanyerni a formajat.
*****
En a vizierobikrol eloszor Balatonon hallottam legalabbis ott lattam eloben mi is ez es annyira fun-nak tunt!!!A kep csak illusztracio!!!!Szal egyszer Kata baratosnommel meg a kezdetek kezdeten amikor minden nyaron balcsira mentunk...a batyja dolgozott az egyik siofoki hotelben.
*****
Reggel atmentunk hozza meglatogatni es lass csodat ilye jo kis programok vartak az oda latogatokat.Zene kint szolt ok meg nyomultak ott a vizben hahaha nagyon tetszett en is bementem volna csak hat annyira szegyenlos vgyok na meg akkoriban meg 50kilo sem voltam vasaggyal ugyhogy nem ngyon furdoruhaztam ha nem kellett.
*****
Igy csak az emlekeimben maradt benne,hogy huh milyen jo is lehet es oleg ha egy jo kis csapat van hulyules nyaralas stb.Hat most a nyugdijas nenikkel azert kicsit mas meg nem isolyan hude jo zene szol hanme BONEY M hahahahahahaMindenesetre igy 8evre ra vgy mennyi idaig is eljutottam.
*****
Delutan meg anyuval beszeltem,bneteztem,blogotirtam es rizseshusit csinaltam...apacskat meg csorit elkuldtem a boltba uborkaert mert en ugy szeretem a csemiubit a rizseshusival.Vgy a 3-4.boltban kapott csorikam.

1 megjegyzés: