Lilypie Third Birthday tickers

Januar 16. Irany Philadelphia!!!!!!!


Reggel indultunk a vonat 10utan indult es 1oras az ut...odaertunk es egybol a hotelbe mentunk becsekkolni...
*****
Aztan ugyanazzal a sebbel lobbal el is hagytunk a szallodai szobat mert ma megyunk varostnezni holnap meg esni fog az eso igy ma kell menni....hat oszinten megmondva nem sok latnivalo van ebben a varosban szal ha lehet akkor hagyjatok ki a listatokrol USA latogatasotok soran...
*****
Lesetaltunk a foutcan ahol tele volt fekaval...mar soxor leirtam semmi bajom veluk de ez kicsit sok volt...tele van koldussal es meg az egyik sarkon egy mutogatos bacsit is lattunk aki a nemi szervet huzogatta epp a lampanal nem zavartatva magat...hat wazze....
*****
Magamban mar mormoltam is na apacskara sem hagyom tobbet a dolgokat.Ilyen szarul belevalasztani....na de aki ajanlotta neki az is egy nagy barom volt.A fout vege fele vegre elso latvanyossagunkat megpillantottuk...
Ez mar bent keszult a muzeumban marmint a felso kep.Ez volt az a harang amit anno 1800 nemtommikor megkongatva fuggeltelnne valtam az angoloktol az amcsik!!!Szal a fuggetlenseg harangja!Na meg innen ebbol a varosbol indult minden ;-)
*****
Miutan kijottunk gondoltunk megkerdezzuk a bacsikat adjon mar nekunk otletet mit lehet meg megnezni hat egy egesz turisztikai bemutatot tartott...az a tipikus buszke amerikai aki ismeri a varosa tortenetet na meg amerikaet...csak mondta mondta...a vegen meg kertem egy fotot vele...
*****
Azt mondta a jobb oldalara nem allhatok mert ott van a pisztolya o ugyanis az or aki vigyazza a harangot....marmint az egyik o kulteruletis.Szal ezert a bal oldalara altam.Azt hitte az ujjam azert rakom ugy mert,hogy PEACE kozben tudjatok ez egy japan dolog hahaha
Itt meg varost jartunk es sokat gyalogoltunk...sok kepet csinaltam de a legtobbjebol majd csinalok egy albumot es teszem fel a linket ahol megnezhetoek.Addig erjetek be ezekkel.Legyalogoltunk az allitolagos legjobb steak cheese szendvicseshez...
*****
Hat kozben azert neztem jobbra balra mert nem volt valami baratsagos a hely.Viszont meleg volt jo szep ido.Es sok erdekesseget sikerult fotoznom.Sot utkozben egy piaci reszen mentunk keresztul ahol olyan szep friss husaru volt na ha ilyen hentesuzlet lenne Manhattanban annak ngyon orulnek!!
*****
A hires hirhedt cheese steak szenyosnal marha sokan alltak sorba...nem is gondolnad...de szerencsere gyorsan ment a sor talan azert mert egyszeru a menu....van sajtos steak szenyo meg sajtnelkuli...meg van sultkrumpli ami vgy sajtos vgy sima...es miutan megkaptad a kajadat utana ha akarsz a masik kovetkezo ablaknal kell sorbaallni az uccsiert.(uditoert)

Leultunk megenni vegulis nem volt rossz de az a sajt jo gellye rakta az izzet...a krumpli is fini volt majdnem az egesz szenyot be is nyomtam.Aztan taxival mentunk a hotelig ahol kicsit lepihentunk mar delutani sziesztara en is meg apacska is jol bealudtunk mint a gyerekek hahaha
*****
Aztan keles keszulodes es irany kajalni hely csak 10:30ra volt spanyol etterembe mentunk...aloszor ettem spanyol kajat de fini volt...utana meg az utcan ahogy gyalogoltunk a bulizo fiatalok tomeget lattuk meg valoszinu van erre valami egyetem mert televolt a veluk egykoruakkal...
*****
Mi csak oregesen haza es szunyalas...ez az also kep meg a hotelben keszult meg vacsi elott apacska ezt a pulcsit kapta tolem karira es nem is tudtam,hogy ezt hozta el felvenni...hat nem eeeedes!?Orultem neki ngyon...na a kepen masert rohogok...apacska meg masert vag fejet de ez mar lenyegtelen....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése