Lilypie Third Birthday tickers

Januar 13. Vizierobik...



Ma vegre feljutottam a vizierobikra is....hat tetszeni tetszett de itt is televolt nyugdijassal.
*****
Fel 12tol van es hat szerdankent ugyhogy csak a nyugdijas nenik vannak otthon meg a kismamik ilyentajt...ezert gondolom csak ok vannak.Csipkelodtek is a nenik,hogy biztos csak dacolni mentem vgy nem is tudom,hogy mondjak magyarul.Merhogy volt olyan amit ok mar ugye nem tudnak megcsinalni en meg igen...
*****
Es kicsit ugy ereztem magam,mint az ovodaban mert ezek a nenik itt uszkaltak ossze vissza meg dumaltaknem mindig csinaltak a gyakorlatokat es hat ,mint anno suliban en meg azert mentem,hogy jol atdolgozzam magam nem pedig azert,hogy ott elbeszelgessek.
*****
Nem is ngyon ereztem semmit sem az egeszbol ezert az ora utan meg egy kicsit a vizben radolgoztam a labamra...aztan amikor kiszalltam a vizbol a labaim mintha olombol lettek volna alig birtam menni.Azt hiszem jovo heten is jovok.Bementem meg a paraszobaba egy 20percre ajaj de jol esett...
*****
Hazaertem hajmosas tusolas....azt meg elkell mondjam,hogy evek ota nem jartam medenceben mert mindig ez a hulye parazas megy hogy mi van ha elkapok valami fertozest de ugy dontottem eleg sok idotol megfosztottam onmagamat most mar eleg es igenis megyek uszni meg vizbe...mas kismamakent is megy en miert ne mehetnek?
*****
Elvoltam posta 1orat alltam sorba apacskanak kellett valami nyavajat feladnom meg anyunak adtam fel azt a masik zsirafos vizforralot amit meg tavaly vettunk otthonra hozzam.Bevasaroltam es este Milanoit keszitettem Bridget modra hahaha
*****
Ez annyit tesz ki,hogy ugye a fele ilyen fele olyan daralthusihoz megy a hagyma,fokhagyma,izesitok...aztan mikor mar majdnem kesz ra az egy uveg pariszosz...es mielott talalnam a kifozott tesztat bele a szoszhoz.....bele meg a basil level egeszben frissen kb 10db es kis mozzarella kockakat is bele amit ossze kuty-muty a sajt szepen megnyulik a basil level jo illatot ad a teszta meg hat a husi mar magaban mennyei szal eltudjatok kepzelni.Imadom!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése