Lilypie Third Birthday tickers

December 28. Egesz napos loholas...



Mentem visszavittem a dolgokjat amik megmaradtak vgy nem tetszett apacskanak.
Kicsit korul is neztem de nem ngyon mert ami az utakon van orulet...rosszabb,mint karacsonykor.Ilyenkor minden akcios kari utan az emberek meg mennek mintha ingye adnanak mindent.
Vettem vegre olyan gyertya diszt az asztalra.Ngyon csecse lett vegre az is kesz ujsagtarto kell meg de egyszeruen nem talaltam sehol.Vettem csirke husit mert tejszines csirket akarok csinalni majd...
Szoba jott lehet utazunk Miami-ba ott tolteni az ejevet mert apacskanak 3-atol meloznia kell valahol Floridaban.Nem is olyan rossz hir ez csak most ott sincs olyan egetvero meleg...szilveszterre 26fokot mond amugy 20fok korul lesz.Meg kiderul megyunk e vgy nem egyenlore tovabbra ois dolgozik azon a bizonyos deal-en amit 31-ig lekell zarjanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése