Lilypie Third Birthday tickers

December 27. Vasarolgatas...


Ma szep napsuteses idore ebredtunk...nem sok mindent csinaltunk bar inkabb ma mentunk volna vasarolni hisz ma sut a nap tegnap meg zuhogott...

Megvettem vegre a falra az orat.Mar szeretnem ha kicsit belenne lakva a lakas.Mert jo mostmar majdnem minden butor megvan de a falak csupaszok.

Igy megvettem azt az orat amit hetekkel ezelott mar reg kineztem.Mivel azota sem talaltam jobbat!Valahogy ezdekkel a romai szamokkal megvgyok babonazva talan azert mert gyermekkoromban volt egy orank az etkezoben ami romai szamos volt.


Vettunk vegre parasitot is jaj azota apacska bevan hulyulve es ide oda rakocsgatja meg csukja az ajtot mert felkene menjen 50%ra aparatartalom es csak 30ra megy fel.Meghogy a para nem felfele szall mert amink volt japanban az igy meg ugy meg amugy.....jaaaaj ezt meg hallgathatom sokaig.



Vettunk nekem egy fasz@ yoga gatyat is meg apacska vett yoga matracot maganak....aztan delutan felis avattam a gatyomat felmentunk a gym-be edzeni ;-) este meg indiai kajat rendeltunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése