Lilypie Third Birthday tickers

December 25. Karacsony napja...


Reggel talan 10ig hempereghettunk az agyban mikor parom azt mondja menjunk ajit bontani...egyenkent bontottunk egyet en egyet o es igy tovabb...A felso kepen ilyen tutyo szeru valamit a Victoria s.-tol...elmeletben 3fele szinnek kellett volna legyen venne 1szurke,1rozsaszin es egy lila...ehelyett 2lila volt benne es egy kovekkel is diszitett szurke.(mindig fazik a labam) Azt elore megkell mondanom az osszes fotot nem tettem fel!



Ezt a csomagot anyostol kaptuk...volt benne minden jo:karacsonyi wc papir,evopalcika palcikatartoval,furdosok,Arc szappan,egy kis japan valami amit ujevkor hasznalnak na az kikerul az ajtonkra meg sok kis aprosag pl 2kis szivecske disz a fara egy szurke es egy piros amit fel is tettem.Aztan arrol sincs kep de Pati-nak a csomijat is a fa ala tettem,mint egy kis ajit tole nekem.Volt benne fini japan suti,japan szosz,japan tampax(jo vegulis azota rajottem,hogy az itteni is jo de azert jol jon)Koszi Patiiiii!


Kaptam egy pattogatott kukorica gepet vgy,hogy mondjak.Imadom a pattogatott kukit ;-) es akartunk is egyet venni na nem ilyen hiper szupert de hat karira kaptam.Nem olyan nagy am mint ami az utcakon volt gyerekkoromban de akkora nem is mutatna lakasban jol es egy adagbol igy is eleg sok kuki lesz egyedul nem is birom.



Apacska kapta ezt a polot na valami ilyesmi az izlese.Kapott meg 1pulcsit amit az ingeire vehet oltonyhoz fel mert hat itt repkednek a minuszok nem lacafacazik az idojaras.Kapott meg egy csini pulcsit is szep vilagos kekes szurkes.Meg kaptam egy nintendo jatekot amit a lap aljan majd megmutatok.Aztan ilyen novenyeknek valo nem is tudom,hogy mondjak...ilyen kutya meg shrekfej es valami magokat kell bevizesiteni ratenni es megno es olyan lesz,mint a zoldelo kuty vgy shrek haja hahaha majd mutatok kepet ha lesz eredmeny.



A kibontott ajik es a sok csomagolopapir...aztan parom kitalalta,hogy lemegy kaveert a Star bucks-ba mondom jo milyen jo fej...feljon...bejon...valamit dugdos furan viselkedik...mondom neki mi van?Aztan eloveszi a nagy dobozt azt mondja Merry X-mas!Meg a szemem is konnyes lett mert ez az tan meglepi volt azt hittem nem kapom meg a kabit pedig meg azon a heten megvette mikor kineztem.Csak bent volt a melohelyen...ezt figyeljetek ki.24-en azert ment csak be,hogy hazahozza....en meg azt hittem melozik...ma meg azert ment le kaveert merthogy 24-en lenthagyta a portan megorzesre.Na ilyen az en pasim...



Meg a fa ala raktam a csimmat is amit vettem....jo vegulis nem aji de 23-an vettem.fekete es ngyon dogos leszek ezzel a kabattal csimma meg minden (jah Katatol meg otthon kaptam egy dogos csimmat nana,hogy otthonmaradt pedig jol jott volna.)



Uj tugyiban pakolom ki a mosogatogepet mert lassan eszunk!Apacska ma is kiskukta volt...vgy en voltam?Mar nem tudom lenyeg az egyutt foztunk ma is ;-) Meatloaf volt krumplipurevel,brokkolival, es foztem kukoricat is amit leszoktam vagni a vegen egy eles kessel es igy sokkal elvezhetobb ha csak a tanyerbol villazod ki nem harapdalod...



A menu...apacska megitta maradek bolr is...



Ngyon fincsi lett!


Na es ime apacska es a Nintendo jatek hahaha

2 megjegyzés:

  1. A patikuki gep nagyon talalo neked :) Kabat jo melegnek tunikam!
    A tutyo nagyon jo...meg soha nem halottam ezt a szot haha
    Mondtam mar ,h koszi a kepeslapot? Egyebkent anyuekhoz kuldted :)

    VálaszTörlés
  2. Igaaaaaz? Es ha tudnad milyen finomat pattogtat! :-) Asszem labtyunek mondjak de a tutyo azaz pontos u hosszu pontos o.
    Lap jah valahogy a te cimed mindig elkeveredik de most mar felirom a kisfuzetembe.

    VálaszTörlés