Lilypie Third Birthday tickers

December 24. Szenteste Kepekben...


Ez a nap is eljott nem is mondtam,hogy tegnap megvettem magamnak az olasz csimmat is amit kineztem!Olyan sexi kar,hogy olyan hideg van,hogy felsem tudom venni...Azert remelem lesz lehetosegem megmutatni!

Apacska egesz na a telon ult...sot meg a melohelyere is bement hat gondoltam ez az amerika sem kulomb,mint japan munka teren.Na de erre meg visszaterek holnap.Ez a kutya ott fent a parom "ajandeka" volt ami elenekli a Merry x-mast es kozben a fejel limbalja meg a szajat rebegteti...szal elso kettesben toltott karacsonyunkra vettem.

Este egyutt altunk a gaztuzhelyhez mert apacska is besegitett a vacsora fozesbe!Kepekben mondom el a mai napot...


Hozzavalok...egy mar fott fustolt soknka,curkos ontet jo lenne a boltban nem kaptam ezert barna cukorbol es gyomberbol gyartottam ra szoszt es hozza a cloves nevu fuszer (nem tudom magyarul) Marha egyszeru dolgom van...gyomber cukor ossze kuty muty,beletuzdelem a sonkaba a cloves fuszert,leontom a cukros mazzal,meg erre szoktak ananasz karikat rakni hat en elis felejtettem venni meg amugy sem vgyok fenci kajaszereto ugyhogy jo lesz ez nekunk igy is alapon lemaradt.Lefoliazni es be a sutobe 1orara aztan folia nelkul meg 15-20perc ha jol emlexem...

Krumplira apacska vallalkozott,hogy o majd olyat csinal amilyet az anyukaja anno.Krumplit megfozod jah elotte hamozas egyforma darabokra vagas...felteszed de ne puhara fozd!Aztan a sutoben elokell melegiteni olajat...a krumplit meg belekell tenni a forro olajba es be a tepsibe...felidoben megforgatni.


En csinaltam a zoldet...kelbimbo,minikukorica,minisargarepa...kis vizet ala lefedni megpuhitani aztan a viz elparolog ala egy kis olaj es megpiritani kicsit....



Kesz a menu lehet enni...jah a sonkabol miutan kesz kikell venni azt a fuszert nem hagyod benne!!!



Apacska talal az mindig az o dolga....



Borozunk is hisz kapacsony van ;-)



Jo etvagyat kellemes unnepeket!



Es a fank szenteste....mar kokadoban!



Vacsizunk!!!



Vacsora utani szieszta!hahaha(majdnem mindennapos volt az unnepek alatt...



Egeszsegetekre addig en iszom...



Kep a fanal....


Nyomulok csiniben....aztan pedig teveztunk es nem fogjatok elhinni nem bontottunk ajikat mert parom azt mondta 25-en reggel kell!!!Ugyhogy elis mentunk aludni....bovebben holnap!!!!

5 megjegyzés:

  1. Szia Csinibabam! :)

    Csak masnap bontottatok ajandekot,hogy birtad ki? hehe
    Varom a tobbi kepet! En egesz nap itt voltam szerdan,nem csorohtel :(

    VálaszTörlés
  2. cloves - szegfűszeg

    Várjuk a folytatást sok jó fotóval.
    Üdv
    Teó

    VálaszTörlés
  3. Kata
    Sziiijaaaa...szerdan?me mi volt szerdan?

    Teo
    Koszke

    VálaszTörlés
  4. Azt mondtad Sunday hogy wednesday dumalunk ;)

    VálaszTörlés
  5. Teeeeeeeeeeeeeenyleg wazze...me nem csorogtel ram?Nem is tudom mit csinaltam :-S

    VálaszTörlés