Lilypie Third Birthday tickers

December 22. Karacsonyi menuosszeallitas...


Minden valamiert tortenik...hidd el!

Hat igen ez az a mondas amit mindig de mindig emlegetek...egyszeruan ez igy van...csak neha elkell teljen egy kis ido amire rajovunk.

Szal a mai nap par kepet beteszek ami meg lemaradt eddig...ugyanis a mai napon nem csinaltam semmi egyebet,mint a neten szorcsoltem kajak utan...nem tudtam eldonteni mijot fozzek na meg ennyi ideig...szinte minden napra kell valami...

Ugyhogy nekiultem es keresgettem receptek utan meg anyostol is megkerdeztem mit fozzek.Aztan osszeirtam egy listat es megvartam este apacskat o mit szol hozza.Hat a szokasos amit ti is szoktatok hallani Neki mind1!

Hat igen ezzel nem sokat segitett max annyit,hogy en dontom el mit csinalok.
Szal lesz:
-sokna,krumplival ,zolddel
-meatloaf krumplival,
van pipihusi es disznohusi is aztan utkozben eldol mi lesz...szilveszterre meg kinai disznohusi lesz lencsefozelekkel.



Ez meg itt az a bizonyos lovaskocsi amire mindenki felul...
Es egy elkapott pillanat ahogy ulnek a madarak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése