Lilypie Third Birthday tickers

December 23. Utolso simitasok!


Utolso simitasok....nana,hogy mara hagytam a bevasarlast is.

A boltban ezt az erdekes sarga valamit lattam szerintem citrom volt de aztan lehet hogy nem.A boltban jo sokat elidoztem.Egy bizonyos elelmiszerboltba jarok mert ngyon kedvesek az eladok es nem fogjatok elhinni de mindenki tud fozni.Legalabbis akiket en kerdezek meg fuszer tipp,hus tipp,hogy kell megcsinalni mindig segitenek es jo kis otleteket is kapok!

Hat most is kaptam!Aztan volt meg egy dolog amit kerestem a kajak melle.Most lehet hulyen fog hangzani el is hiszem mert egy Magyarnak ez furcsasag de aki japan annak alap normal dolog...es utana eleg nehez megszokni ha nincs...szal a biderol van szo...ami nem is bide hanem a vegeben levo kis pocok ami gombnyomasra kijon es attol fuggoen melyik gombot mosdos a nunidat vgy a popodat mossa.

Aztan gombnyomasra leallitod.Tok normalis kint...bar en nem szerettem hasznalni a nunimosot higenias dolgok miatt mara mar rajottem jo az.Na nem ez a lenyeg hanem az,hogy ugye itt nincs na engem ez nem erint mert nem szakad le a kezem a torlesben de apacska tejesen hozzaszokott es nagy bajban van a torlessel.

Vettunk babapopsi torlokendot jol elis dugult a wc szerintem irtam is dehat en mondtam neki,hogy nem lehet a klotyoba beledobni mert itt is akarcsak japoban vekonyak a csovek es nem megy le...na nem is akarom ezt ragozni szal apacskatol kaptam egy kuldetest meghozza,hogy olyan torlokendot keressek amit lelehet huzni.

Wazze mondom engem hulyenek fognak nezni.Aztan ugy kerdeztem meg,hogy a szomszedomnak kell hahaha es nem hiszitel el van ilyen!Gyerekeknek van mert ugye ok meg kis ugyetlenek es hogy tutkora tiszta legyen a dolog ezert ilyen tok jo illatu nedves wc popsitorlot vesznek.Mennyire talalo mar?Vettem 2fele izben is akarom mondani illatban.

Aztan meg jot rohogtem,hogyilyen gyerekizeval fogja apacska torolni hahaha a kep alul talalhato.A kajat hazhozszallitassal kertem mert volt vgy 4teli zacskom minimum vgy 20kilo amit nem tudtam volna hazacipelni.Itt ilyen jo dolgok vannak bevasarolsz es hazhozviszik na nem ingye +5$ ebben a boltban ahova en jarok.

Bementem meg kesztyut is nezni apacskanak egy boltba hazafele de nem ngyon voltak meretek es valasztek se...most meg ha nem tetszik neki meg becserelni sem tudja az milyen ma...ugyhogy vegul annyiban maradtunk kap ami van es kesz...



Bevasarlas meg ajinezes...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése