Lilypie Third Birthday tickers

December 14. Ajandekvasarlas...


Ez a hazunk elott a disztes a kertben...

Ma en is utra keltem vegre ajandekokat venni....

Megvolt amit akartam csak megsem talaltam meg az igazit amire azt mondtam volna naaaa ez az ez kell nekem.Marha nehez ez az ajandek vasarlas ugy utalom es annyi aji van a fa alatt nekem mar,hogy nem birnam megtenni,hogy egy ajival allitok haza...persze nem kell draga ajinak lennie csak tobb legyen...igy eldontottem veszek 2pulcsit,kap zoknit valami speckot...ez valami jo a faradt labnak vgy mi.Pl nincs kesztyuje se,ilyesmik...de muszaj lesz beszereznem valamiket...

Vettem meg 2pulcsit ami neki a meloba kell az ingre ra venni hat azt ma oda is adom neki ha jo jo ha nem nem,zoknit is parat vettem amit most odaadok olyan szimpla feketek szinten a meloba mert a heten meg utazik tovabb es allando fogyoeszkoz a fekete zokni.Hat jo sokat idoztem az aruhazban es hazafele vettem tesztat valami jo kis beizesitettet az etteremben elvitelre.Volt benne mozzarella sajt,pari,foghagyma jo illata volt ngyon es az ize hmmmm fini volt.Ez volt a vacsi.

Na persze pulcsik nem tetszettek apacskanak mikor hazajott es a zokninal is valogatott,hogy hmm-hmm mondtam neki en ennyit tudtam segiteni mostmar megy o es majd valaszt ahogy tud...emlexetek hetvegen is hogy kivolt.Amugy meg dolgozik...hat igy nem lesz neki se pulcsija se zoknija se semmije.

Ezt a jo kis bukosisakot meg menet kozben lattam...mintha 2copfja lenne a fiunak meg kakastarejos volt akarcsak egy panknak...jo nem?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése