Lilypie Third Birthday tickers

December 13. Ma apacska egy angyal volt!!


Ma reggel felkeltunk es levittuk a mi kis berelt helysegunkbe a borondoket a golffelszereleset...

Elkezdtem irni a karacsonyi kepeslapokat mondom meg idoben feladom...apacska ma egy angyal volt...edi,mint mikor meg az elejen voltunk...csodalkoztam is...de orultem neki ngyon!
*****
Jott egy ujabb csomag.apacska csomagolt es a fa ala tette.Apacska bepakolt mert megy ma Miami-ba osszekeszult es ment is lefele en meg mentem i a mosoba a ruhakert....osszeszedtem oket jovok vissza ez meg itt all a konyhaban es azt mondja huhh ugy megijedtem...azt mondja itthon felejtette a piiiztarcajat keresi keresi nem talalja kerdi tolem nem e lattam mondom nem.Keresi keresi nincs sehol...mar atneztunk mindent meg ott is ahol nem kene...neki meg lent varja a kocsi viszi ki a repterre igy mennie kellett.
*****
Na jol feladta nekem a lecket.Mikor elment nemhogy vegre pihizhettem volna kicsit hanem mondta itt nezzem meg ott nezzem meg es mar tok ideg voltam enis hol a francban van az a nyavajas tarca.Mindenhol megneztem 2szer is meg olyan helyeken is ahol nem jart szo szerint a lakas osszes reszeben fiokokban szekrenyekben szennyes kozott,kimentem a szemeteszsakunk atnezni az ulogarniturat szetszedtem...konyhaban,furdoben vece mogok mindenhooool.Semmi...
*****
Erre mar uzen is,hogy mondjam neki a kartyai telefonszamait kulonbozo bankokba szol es lemondja...kikerestem lediktaltam neki es mar tarcsazta is a bankot.Nekem meg a fejem is megfajdult.Aztan ir egy sms-t hogy nezzem mar meg meg a kabatjanak a zsebeben amiben levittuk a borondoket....jaaah persze valtig allitotta,hogy nem hozta le a tarcajat utoljara este hasznalta mikor a pizzat rendeltuk es ma reggel a kartyajat a konyhabol felvette tarcajaba tette es a tarcat valahova o letette ill. eltette csak nem emlekezett,hogy hova.
*****
Szal uccso lancszemkent ezt a pulcsit mondta megnezedm es ott volt...hat banyek...hivom is egybol de nem vette fel.Visszahiv azt mondja naa mondom mit kap az aki megtalalja?hahaha azt mondja mondjam mar ottvolt?Mondom jaah azt mondja epp a kartya tarsasaggal beszelt lemondta az egyiket mar epp...na vegre leulhettem es o is nyugodtan szallt fel a gepre.Hat gondoltam is magamban az oke hogy en memoriahianyossaggal kuzkodom de,hogy os is...
*****
Este meg Grey's Anatomy-t neztem 6.evad juhuuu.Aztan itt a szekreny foto ezzel meg tartoztam es kepzeljetek meg aznap apacska atpakolta a ruhaimat,hogy o segit nekem en meg masnap csak elrendezgettem hat nem ediiii :-D
Az a tukros szekreny az:
Csako,hogy kicsit jobb ralatasotok legyen a halora...

2 megjegyzés:

  1. Tyuu,vegigizgultam,hogy meglegyen! :)

    Nekem is kuldtel kepeslapot? :) En mar regen nem kuldok senkinek,fel ora itt postan allni,meg 300 ft egy kepeslap amit borekba rakok,pl.norvegiaba innen. En imadok kepeslapot kapni,de mar olyan kevesen kuldenek az emberek egymasnak,nem?

    VálaszTörlés
  2. Nem mondhatom meg neked neked ment-e... :-x
    Itt is megvenni...feladni ugyanannyi...de ha ezzel oromet szerezhetek...

    En is imadnek kapni de nem kuld senki soha :-s

    VálaszTörlés