Lilypie Third Birthday tickers

December 15. Busy day...


Ma muszaj vegre elinteznem nehany olyan dolgot amit nem szeretek...

Pl elmenni a postara 1orat alltam sorba a nagy karacsonyi csomagkuldesek miatt es mindenkit egy sorba tettek be pedig nekem csak belyegek kellettek.Na de vettem most 40et szal a kozeljovoben nem megyek egyhamar csak rateszem amire akarom es a lepcsohaz aljaban van egy postalada abba kell beledobni es ok elviszik jon a postas erte ;-)

Elmentem a boltba disznohusit vettem mondvan majd csinalok apacskanak valami mast nem csak csirket persze uj iz kell neki es a diszno nekem valahogy nem sikerul sohasem.Ezuton is varom a disznohusos receptjeiteket!!!Szerencsemre volt a boltban egy elado aki szakacs amugy es o segitett valami uj fuszert talalni,elmonda a husit is hogy csinaljam.haat meglatjuk mi lesz belole.

Maya az egyik magyar lany is felhivott miutan irt facebook-on,hogy lesz valami magyar buli en meg irtam engem erdekel a dolog.Megbeszeltuk,hogy feljon hozzam es innen megyunk majd egyutt.Na apacska orulni fog.Ajikat is becsomagoltam.A piros csomagok az enyemek jah mert ma vettem csomagolopapirt is meg celuxot.Nem is tudom apacska mivel csomagolt?Mert celux az nincs...

Megneztem a Benko feleseget keres uccso befejezo reszet es este felmentunk apacskaval a gym-be.Disznohusi ment a fagyasztoba mert apacska aszonta akkora ebedet evett o csak valami konnyut szeretne enni...levest evett...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése