Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 16. Latogatoban Patieknal!


Ma Patiekhoz megyek latogatoba...aki regota olvas vgy ismer az tudja,hogy Pati(Patricia) Japanban lett a barinom miutan nyujorkbol kikoltoztek Tokyoba.Es ra egy honapra mar babas is volt.

Az egesz terhesseget vegigkiserve...mivel amikor csak lehetett egyutt logtunk...ngyon jol osszebaratkoztunk.Jott amikor meg az alomkor volt rajta es nezzuk a jo kis filmeket filmdelutant tartva es csak arra leszek figyelmes,hogy horkol hahaha aztan emlexem arra amikor a gyumiket ette allandoan,varasolni mentunk es vette a zoldsegeket,segitettem neki lecipekedni mikor jott erte a ferje kocsival munka utan...es amikor mar nagy hassal felpocolt labakkal neztuk a filmet vgy a Grey'S Anatomy-t arra is emlexem.Talalkoztam tesojaval amikor kijott latogatoba hozza es anycijaval is aki a szules elott jott ki hozza segiteni...

Valami elkezdett remleni kedves olvaso?hahaha igen errol az en lombikomkor mar irtam!!!Jol emlexel nem dejavu erzesed van ;-)Aztan jott a nagy nap amire meg szerencsere japanban voltunk igy lathattam az o Noah babajat es hat ugye Julius 5-en nyujorkba koltoztunk oda ahonnan Pati jott...felcserelodtunk...de azert tartottuk tovabbra is a kapcsolatot es ngyon hianyzunk szerintem egymasnak azert ott kint mas a helyzet amikor nincs sok magyar es akkor egy veled geyidos egyhangon mozgo lannnyal talizol.Az idoeltolodas nem engedi az allando beszelgetest vgy ilyesmi de hireim mindig vannak roluk.

Es,hogy mennyire jo is az a mondas,hogy "Van Isten!" hat Pati is jott haza Oktober 10-en asszem en meg ugye 7-en es o marad November 6ig en meg November 12ig szal osszehozta,hogy lathassam oket...persze ez a lombik nekem tok veletlen jott igy ki es az idopontot se en szabtam meg szoval ngyon orultem neki.Kisebb vasarlas utan mar ultem is a dugoban Patihoz menet aki nem is alkik olyan kozel hozzam.Eles saroktol egeszen Budara a hegyekbe kellett menjek.De turelmes voltam es felhivtam par embert telon addig is letudtam par hivast nem igaz?

Tegnap elfelejtettem mondani,hogy a fel babanetet felhivtam...ngyon orultem a hirnek es olyan kedelyhullamaim voltak...na de most a mai naprol.Patiekhoz 6utan ertem oda nem sokkal vegulis a buli 6-9ig van ugyhogy nem ngyon mondhatni hogy kestem...epp besotetedett es csepergett az eso is.Az apukaja fogadott a kapuban na ovele meg nem talalkoztam.Bekisert ahol mar gyulekezett a sereg...a borospinceben szepen megvolt teritve es nem hiszitek el de jo kis magyaros parasztkaja vgy hogy is mondjak volt...kolbasz,teperto,fasirt,korozott,paprika, pari,lilahagyma....es Pati sutott lekvaros piskotat...asszem igy mondjak.

En persze nem ultem le enni hanem Pati anycija vitt es korbemutatott...olyan fura mert en nem ngyon jarok emberek koze ugye foleg nem magyar nagy tarsasagba igy elegge szegyenlos voltam es soxor zavarban is voltam.De ngyon jol ereztem magam...Noah baba ngyon edes es annyit valtozott!!!!Mar kezd europaiasodni...jah merthogy az o apukaja eredetileg koreai (Francia)...gyerekhez ok is 4nyelven beszelnek.Japanul,Magyarul,Angolul es Franciaul...Lathatoan az egyre surusodo tomeget neha nem jol viselte olyankor bevittek a lakasba egy kicsit vgy anycija megetette...es jon a foga azert van a keze a szajaban am a kepeken nem azert mert ehezett!!!hahaha

Amikor a nagyobb resze elment a latogatoknak es csak a kemenymagja maradt ott...mindenki leult az asztalhoz es sokat beszelgettunk japanrol....tobben voltak mar kint es mindenki mashogy latta a dolgokat odakint...erdekes volt...es ngyon buszke voltam magamra mert sokszor akartak tolem kerdezgeti meg beszeltetni japanrol de en nem akartam Patitol elvenni az "o napjat"
ezert mindig azt mondtam ez a Pati napja en ma nem nyilatkozom. hahaha azert mondom amugy,hogy buszke voltam magamra mivel ngyon szeretem japant es regeket tudnek meselni rola ha kell ha nem...de most megaltam es eloterbe helyeztem azt,hogy itt most Patinak kell meselnie!

Hajnal 2kor jott el a legutolso resze a csapatnak...szerintem mindenki ngyon jol erezte magat!
Ezuton is koszonom a meghivast!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése