Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 17. Most meg megvgyok fazva...


En nem mai kep de azert betettem ide mert mara nincs kepem...ma nagy orrfujasra ebredtem bar mintha mar tegnap este kapart volna a torkom.

Mire keltem anyum mar felvolt oltozve hogy o megy vesz meg ezt azt ...mondtam neki hozzon valami szopogatos cucrot meg valami oblogeto valamit a torkomnak...az orrom is uuugy megindult...mint ha kinyitottak volna a kapot benne...most ezt tenyleg nem ertem.Egyszer felvgyok fazva es alighogy elmulik manap meg megvgyok fazva?!?!?!De megis hol?Ha tudnatok meg aludni is zokniban megyek es vesemelegitovel mert hoztam abbol haza vagy 4darabot!

Kikaszalodok az agybol tusolas beveszem az en ginzeng lotyimet aztan indulas kerianyumhoz mar igyis kesesben vgyunk (mint mindig).Itt lakunk nem messze az EXPO-tol es ott szoktunk levagni az utbol hat hogy mennyi ember volt ott...aztan eszembe jutott,hogy bababorze van es errol beszeltek a csajok es Kata barinom is ment ra!Hungariara kierve marha nagy dugo fogadott en nem hittem a szmemnek...szombaton ilyen dugo?!?!

Kerianyum a XIII.keruletben lakik a menu pedig husileves volt csirkelabakkal(nem hiaba mindenki tudja az a kedvencem!) es fasirtot kertem mert abban kerianyum a profi melle meg volt sulthusi es petrezselymes krumpli azzal a fini vegyes csemegevel.Jol laktunk,mint a duda majd az uncsitesom aki szinten a hazban lakik csak ok a 8.emeleten lejottek a gyerekkel azaz az en harmad uncsitesommal Szimivel aki 3eves...Jatszottunk sokat labdaval,lampaval megolelgetett,hogy hianyoztam neki...es aztan ment haza mi maradtunk kerianyunal olyan 6oraig aztan o jott le a kutyussal elvittuk par utcaval lejebb oket ott kiszalltak...mi meg jottunk haza...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése