Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 15. Konzultacioooooo!!!!Latogatoban Kataeknal!


Vegre eljott a varva vart nap!!!!!!!!!Hat azt nem mondhatnam,hogy nem izgultam...

Mar 10kor volt ebresztom de csak neteztem aztan furdes hajmosas es indulas a Kaali intezetbe ahol is ma lesz a konzultaciooooom!Hat eloszor is kicsit dugo volt....aztan az Attila utrol kicsit eltevedtem...aztan mar valahogy rakeveredtem az Istenhegyi utra de tovabbmentem es nem talaltam az intezmenyt.Na mert persze a cim nem volt nalam csak emlekezetbol probaltam menni amit a neten neztem meg (terkepen).

Vegul odatalaltam...egy hosszu ut vezetett be a korhazig....parkolo autok sorba fent vgyunk a hegyen a 2.keruletben ngyon szep hely friss levego nyugi van itt...teccik...ez mar kicsit nyugalommal tolt el,hogy egy ilyen kornyezetbe kell jonni majd...bemegyek es bejelentem,hogy itt vgyok...kitoltetnek egy papirt megcsinaljak a kartonom es mondjak foglaljak helyet.

Van idom korbenezni es szemlelodni a varoban is amig nem szolitanak...a noverkek csak ugy serenykednek..."beteg"nem sok van lehet mert ebben az idoben mar nincsenek sokan?Vgy csak egyszeruen kifogtam?Nem tudom mindenesetre van egy par ember de nem sok.Sokminden fut at az agyamon...pl a mellettem allo lany aki akar lehet egy bnetes lany is csak epp nem tudom(o amugy rendor volt mert lattam az igazolvanyat 8-)

Aztan ult mellettem egy par es a masik oldalon is...akar ok is lehetnenek a bnetrol...velem szember is ult egy no o gyerekkel volt ott...aztan lattam kijonni a dokimat....meg a masik dokit....es,mint aki ul a moziban a mozivaszon elott csak amultam es bamultam az agyam meg megallas nelkul csak kattogott...furcsan ereztem magam itt ulve...mert errol eddig csak a bnetes csajoktol olvastam es en csak vartam,hogy eljojjon ez a nap...es most...most itt vgyok es ez az en napom!!!!

A hely is eleg kellemes akarom mondani ngyon is kellemes!!!Nem olyan korhazkinezetu es szep uvegvitrin van a bejelentkezesnel...a noverkek pedig nem feher koppenyben hanem valami jofej mintasban vannak.Ngyon pozitivan hat ram a dolog azert megsem mindegy hol es milyen kornyezetben izgulja vegig az ember ezt az egesz dolgot.

Nem sokat varhatok max 10percet es mar szolitanak is...kezet fogunk es bemutatkozunk egymasnak a dokival.Mar a hangja is olyan kellemesen csengo...egy ngyon pozitiv,energikus,oszinte,mosolygosan segiteni vagyo "doktorbacsit" kell elkepzelni.Bemegyunk az irodajaba elso kerdese,hogy hogy szolithat?Aztan megkezdodik az alap dolgok megbeszelese...ma kezdett eloszor mert szabin volt...de emlexik a leleteimre jah mert hogy en mar 2hete elore kuldtem neki.Kissebb reszletekre rakerdez es elnezest ker,hogy nem emlexik...nekem mar az is nagy szo,hogy ennyire mindenre emlexik!Jolesett annyi mindent hall az ember...neha meg a nevere sem emlekeznek az embernek a dokik..

Izgulok ngyon...csak remelni tudom,hogy jo dolgokat tud mondani es,hogy mindent jol mondok el es mindent meg is kerdezek amit meg kell.Az elso dolog amit szinten elmondott,es nekem marha szimpatikusnak tunt es mondhatni meg is konnyeztem az ez volt:

"Brigitta en a vegsokig kuzdeni fogok,hogy maga terhes legyen de ehhez az kell,hogy on is bennelegyen..."

Hat en mondtam neki hogy nana,hogy benne vgyok!!!!Elmondta,hogy ez nagy megterheles mind lelkileg,mind testileg,beszeltunk a magas FSH-rol arrol annyit megemlitenek,hogy o azt mondta 28felett mar megmondana,hogy felejtsem el de a 23-mmal o meg kuzd.Viszont alairattak velem egy papirt amiben az all,hogy 1%eselyem van es ennek tudataban megyek bele a lombikba.Ez azert kell ha esetleg nem sikerulne ne az legyen,hogy en esetleg magyarazok,hogy igy meg ugy hanem ,hogy fellettem keszitve ra.

Beszelgettunk az amerikaban meno dolgokrol,az en elozmenyeimrol,aztan pedig a stimulaciorol...a magas FSH miatt nalam eleve kilove a long protokoll de a short mehetett volna es van meg 1-2 ami kifejezetten erre jo az egyik a clostibegyes protokoll volt ami ugye gyogyszeres es mellette szurik(ez volt japanban is)aztan rakerdezek "NYulasz fele protokollra" ANTAGONISTA protokollra errol bovebben itt olvashattok:

www.magyart.hu/abs/csiszar.doc

En ha jol vettem ki ezt nem olyan regota alkalmazzak...es nehezen stimulalhato noknel vgy 35eves kor felett ajanljak.A dontest rambizza..azt mondja ezt elore nem lehet eldonteni melyik lenne a jobb ezt majd akkor tudjuk meg amikor ott tartunk.En pedig rabolintok az Antagonista protokollra.Erre azt mondta jo de akkor abbol nekem mar egybol egy 300-as adaggal inditana 6napig ami nem egy olcso mulatsag...en meg mondtam,hogy az nem szamit mert nekunk 1.ez minden penzt meger 2.mi mindenkepp sokkal de sokkal olcsobban jovunk ki igy is ugy is.

Aztan beszelgetunk meg az etkezesrol is szenhidratmentes etrendet javasolt (csokkentett kenyer,rizs,krumpli ilyesmi) Minden nap ebedhez es vacsihoz egy pohar voros bor ;-P Femibion 800-ast ajanlott a sima folsav szedes helyett es azt mondta a kerdesemre az elevit sem art es a gyogyteaim es a ginzeng ampullam se!Legalabbis eddig negativ hatasrol nem tudnak.

Megbeszeltuk a stimu menetet:

Oktober 21.megjon

Oktober 22.szuri kezdete 6napig ezt meg is mutatta ott nekem egy ures toll kisereteben...

Oktober 26.uhu amikor is megnezzuk hogyan allunk aztan attol fuggoen megyunk tovabb...

Oktober 28-30ig valamikor leszivas es ra 2-3napra beulti :-)

A beultirol bovebben beszelgettunk de errol most meg nem akarok irni...mert eloszor is jussunk el odaig ;-) dokival azt beszeltuk meg ha mar 4petim lesz mi ngyon fogunk orulni de ha csak 1-2 lesz akkor is megcsinalja...mert az en esetemben nem a stimu nem lett jo hanem sajna nalam ez a problema van...igy nem lesz sztornozva akkor sem ha csak 1peti lesz.Ultrahangon is megnezett aho az 5*5centis miomam 6*6.1centisre nott...ez azert nem a legjobb de meg egyenlore nem zavar minket.Az arakrol is beszeltunk konzi ara van vv amit ha ott csinaltatok annak mennyi az ara es igy tovabb...

Hat "roviden" ennyi lenne...osszefogtam a sok papirt amit kaptam,megkoszontem es kezetfogtunk majd tavoztam az eloterbe.Ahol is szolt a noverkeknek,hogy egy konzi ara lesz...Elmentem a penztarba fizetni es mar indultam is haza...mar nem volt senki a varoteremben....erdekes mondjuk nem tudom mikor zarnak de en 1:40-3;00ig tuti bent voltam.

Marha jo erzes volt tudni az uton lefele a hegyrol,hogy nincs tobb varakozas es vegre megprobalhatom tehetunk valamit a babaert...Felvgyok keszulve 1-2 sikertelensegre...de legalabb tudom,hogy haladiunk elore megyunk es kuzdunk mert a varakozasnal es tehetetlensegnel rosszabb nincs is.

************************

Baratnomhez gurultam el doki utan aki mar ngyon vart engem hisz marcius ota nem lattuk egymast.Utkozben megalltam vettem jo kis hazikenyeret,turorudit,meg kakaot es felbattyogtam a 4.emeletre.Mintha telepatia lett volna a dologban ugyanis Katanak a ferje elfelejtett kenyeret hozni pedig jo magyaros kajalast tervezett velem szalamival,kolbasszal,pari,paprika,minden fele hagyma es retek...en meg ugy hogy nem is tudtam rola beallitottam a hianyzo 1kilos kenyerrel.

Ugy beettem,hogy megse birtam mozdulni.Sean baba ngyon ngyott nott es en meg ilyen jo babat nem is lattam de meg hallomasbol sem emlexem,hogy eltt volna ilyen jo baba...felkel nem sir leteszi Kata a jatszoszonyegre eljatszik ott magaban kicsit veszekedig gagyogva mert ehes...Kata csinalt neki papit aztan megette es ult meg az etetoszepben vgy negyed orat semmi eljatszott utana ment a szonyegre jatszani...aztna mikor ugy vettuk eszre kicsit almi be az agyikoba villanyoltas es benthagyta a szobaban Sean pedig elaludt...jol kibeszelgettuk magunkat.

Katat en egy kozos ismerosunk altal ismerem...ha jol emlexem talan 2001-ben talalkoztunk.Sean baba pedig Marciusban szuletett amikor is utoljara itthon voltam!Ugy szamoltam ki,hogy anyu szulcsinapcsija is volt meg Kata is szul...Sean baba apukaja Norveg igy 3nyelven beszelnek hozza...Magyarul,Angolul es Norvegul...en is ilyen jo babat szeretnek es allandoan mosolygott.Kata is ngyon drukkol nekem ugy mint a tobbi lany aki ismer...este 9kor leptem le toluk amikor is Kata kedvenc mondata felcsendult ami igy szol:

"Mar mesz haza alig maradtal..." vgy valami ilyesmi hahaha pedig 5-tol ott ulok....hat igen anno mi sulve fove egyutt voltunk minden nap...balcsi ez az amaz...a sok emlek...de o mar ferjes anyuka en pedig messze elek de a baratsagunk megmaradt es akarhogy is van hianyzunk azert egymasnak....igaz Kata?!



2 megjegyzés:

  1. Igy van! Hianyzol,es hianyoznak a regi dolgok! Sokmindenen keresztulk mentunk mi ketten.
    Mindig is a baratnok leszunk!

    VálaszTörlés