Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 14. Ugyes bajos dolgok intezese...


Ma vegre idoben keltem...vgyis inkabb csak fogjuk ra....
Rajottem,hogy a Lurdy-ba kene elmennem jogsi ugyben!Anno ott csinaltattam az utlevelem is szerintem meg a nemzetkozi jogsim is.Sosincs sor foleg delutan 3ig siman megy a dolog....es reggeltol este 8ig vannak!!!Gyorsan felhivtam oket es ra is kerdeztem...mondtak menjek be...keszulodtem es irany a Lurdy...11re mentem...adtak egy csekket es mondtak menjek fizessem be majd fel 12re menjek vissza...
****
Igy is tortent es pikk pakk megirta a no a lapot csinalt egy fotot na azt inkabb nem mutogatom majd...es 3/4 12re mar kesz is voltam kezemben az ideiglenes jogsival!Mindenkinek csak ajanlani tudom!!!Utana sos-ben mentem a Toyota szervizbe ahol is a kotelezo szervizt csinaljak.Otthagytam a kicsit es kigyalogoltam a villamoshoz de az epp elottem ment el es ha villamossal is mennek haza akkor is felkell meg gyalogolni a hazig...es fel is vgyok fazva meg ahh egyszer kibirom alapon hivtam egy taxit.
****
A taxissal jol eldumaltunk...kerdeztem a varosi dugokrol...merthat ugye jobb elore tudni hol van dugo csucsban valamit itthon mindig turnak furnak most pl a Margit hid van lezarva es a Kalvin ter is...Aztan valahogy szoba jott,hogy hat a gyerek....es mondtam neki,hogy vegulis ezert jottem haza gyereket csinalni....erre a taxis megszolal igen nekik is lombik babajuk van es elsore sikerult!Na megvolt a tema....kerdezte hova jarok meg,hogy a nem tom melyik ismijuk is most oda jar es milyen jo egy hely...
****
A lenyeg elbucsuzaskor sok sikert kivant...milyenek a veletlenek nem?!
****
Kocsiert 2re kell menni...Florika alszik majd ha kel megyunk visszuk ma haza.Anyut kuldom el a kocsiert 2utan megy de 3kor meg nincs sehol :-o mar Flori baba is felkel es felsir hogy "Hol a Katica?" anyu meg mindig sehol....csorog,hogy meg mindig ott ul mert csusztak...pedig direkt szoltam nekik,hogy kell a kocsi azert is vittem 12re majdnem elkestunk.
****
Anyu hazajott Florit oltoztettuk es mentunk is ugyanis Flori baba minden szerdan angolorara jar!!!Es ezert nem szabadott elkesnunk...jo cudar ido volt ma is...Florit a nagymamaja varta otthon atoltoztette csinibe es levittuk oket a lampaig mert idokozben meg csopogni is elkezdett.
Hazafele betertunk a CBA-ba vettunk felvagottakat,poharakat,meg sok mas fini dolgot...a kinti gyogyszertarszeru boltban pedig vettem Ginzeng ampullakat aminek ngyon orultem mert ez a kinabol szarmazo darab nem pedig az a magyar utanzat amiben meg tartositoszer is van :-@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése