Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 13. Ovodalatogatoban...


Ma koran keltunk marmint nekem koran...olyan 9korul persze az ejszaka nem volt problemamentes mert mar hajnal 6ota forgolodok...elaludni sem volt egyszeru,ugyhogy marha almos es kialvatlan vgyok.

De ma benezunk az en ovimba.Anno anyum is itt dolgozott 20evig
'82-ben koltoztunk a telepre de az is lehet,hogy '80-ban...akkor meg nem volt kiepitve.1+2felszobasba akkor meg csak en voltam es a batyus.10.emeleten laktunk es a hazunk elott volt az ovoda.Batyam is oda jart es en is...aztan persze ram 10evre megszuletett ocskos is o is ide jart...

Az en ovonenim pl ma a vezeto no...es meg van 2regi ovoneni is akik anno itt voltak.Mar mikor a telepen jartunk az a furcsa erzes fogott el...biztos tudjatok ti is melyikre gondolok.Az a furcsa es jo erzes talan meg a gyerekkori feeling-em is visszatert egy kis idore.Szeretem ezt a telepet mert zold parkos csendes es hat mert en itt nottem fel.

Az ovodaba amig begyalogoltunk a parkolobol azon tunodtem mikor volt amikor en utoljara lepdeltem ezen az uton...haaaat jo reg de abban az idoben eleg soszor megjartam azt az utat.Belepve az ovodaba hat nem sok kulombseget tudtam felfedezni....jo oke valtozott de az atmoszferia ugyanaz volt...csak kicsit mintha magasabbrol lattam volna at a terepet es igy mar nem tunt olyan nagynak az ovi hahaha vegigjartunk minden csoportot.Anyum tovabbra is tartja a kapcsolatot veluk es szokott bejarni ezert nem okoztunk nagy meglepetest.
Sokan azt hittek Flora baba az en lanyom haaat majdnem...a termekben a szekrenyek,asztalok,szekek es az agyak is cserelve lettek(meg jo hisz azert ez mar 30eve volt) de nekem megis hianyzott a regi szerintem az jobb volt...Flora baba akarhova mentunk mindegyik csoportba bement leult az asztalhoz papirt kert es elkezdett rajzolni.Nem zavartatta magat.Sot beszelgetett mindenkivel...mindenkitol megkerdezte neked mi a neved? hahaha aztan volt egy kis mozgas ora is ott is ketto masik kisovis fogta es vitte ot...szerintem ennyi gyereket meg egybe veve nem latott.....jovore megy o is oviba...hat meg kicsit fura volt neki a sok ember de ha jott a panik anyuhoz menekult....
Az ovodaban az illat mintha csak 30evvel ezelott jarnank ott...ugyanaz volt...vezeto nenihez is bementunk aki az en ovonenim volt...beszlegettunk kicsit...aztan iranyt vettunk hazafele mert az oviban jott az ebedido.Nem is hazafele hanem a batyamekhoz ugyanis a menyasszonya utazik el es meg elotte meglatogatjuk oket es elkoszonunk tole...
Az uccso kep pedig a haz ahol felnottem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése