Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 12. Vendegunk erkezett...


Ma kellett volna mennem megint intezni a jogsimat...nana csak ahoz fel is kene kelnem jah es ahoz meg idoben elis kene tudnom aludni...

Valahogy ez az alvas nem tud beallni...nem tudom mi lesz igy...tok faradt vgyok mert nem tudom normalisan kialudni es erom sincs semmihez...Nekialltam mosni is mire lejart a gep kiteregettem elkeszulodtem es nekiindultam egy zsomlyevel a kezemben indultam a Toyota szervizbe ahol a kocsit csinaltak...jah merthogy az okmany irodat most mar tuti meg sem tudtam volna varni mert mennem kell anyuert es Katahoz is mentem volna ha epp ugy jon ki.
****
De a Toyotaban a csavo tok rendes segitokesz volt es igy az eltervezett 10percbol majdnem 1ora lett ott is.Ugyanis megkerdeztem mi meg hogy meg alistat amit csereltek ill. javitottak.Igy mar sokkal tisztabban latok es ertem ezt az egesz biztositos dolgot is.Viszont azt is eszrevettuk a kotelezo szervizre is reg vinni kellett volna ugyhogy gyorsan beis irattam szerdara!Aztan,mint a szelvesz mar uton is voltam 3ora volt mire kijottem...
****
Eloszor is hivtam Katat,hogy sajna igy nem fog menni a kislatogatas mert meg anyuert is kesni fogok...aztan hivtam anyut,hogy kicsit kesek...mielott odaertem feltelefonaltam,hogy johetnek le.Flora anycija elutazott es akkor anyu elhozza hozzank mert ugy csak egyszerubb.Mar egyszer volt itt nalunk tavaly nyaron akkor csak 1ejszakara.
****
Ott allt a kocsi mellett a kis sapijaban es a jatekostatyojaval fulig ert szajakkal,hogy jon hozzank.Van rola fotom de a telomon mert a gepet itthon felejtettem...majd megmutizom mert az a kep annyira jo.Kissebb nagyobb operacio folytan beiktattuk a gyerekulest haaat nem egy egyszeru dolog az se...aztan hazakocsikaztunk...este meg atjottek a batyamek is hogy megnezzek Flori babat es mar elis telt a nap...
****
A felso kepen kormet vagja anyum mert egesz uton azt mondta neki beszakadt a korme hahaha Az also kepen meg fogat mos :-D
****
Este marha nagy viharos szep fujt egesz ido alatt csak forgolodtam megint...aztan meg mar melegem volt es az a nyavajas szel ugy suvitett ngyon zavaro volt...

7 megjegyzés:

  1. Remelem holnap osszejon a talink!
    Tyuu nagyon nehez nekem is felkelni, de Sean ,mint az oramu ebreszt reggel....kajcsi....aztan megyek edzeni,Frode vigyaz ra. Viszont ma nagyon nincs kedvem elmenni odaig ebben a szeles hulye idoben :(
    Milyen nagy mar Flora, majd meglatod Sean is milyen nagyot nott :)

    VálaszTörlés
  2. Nana,hogy osszejon!Doki utan megyek! Jaaaj a keles nekem is megyamugy de nem most...es mar egy hete ez van :-s

    VálaszTörlés
  3. Bri,
    miért kell menni a jogsi miatt?
    Nem értem.
    Le fog járni?

    Édes a kis Flóra. Látszik, hogy szeret nagyon.

    VálaszTörlés
  4. A jetleg ellen nem tudsz melatonint szerezni? Mi azt szedtük, mikor USÁ-ból hazajöttünk.

    Zsuzsi (kicsi buta)

    VálaszTörlés
  5. Hajnoca
    Kintfelejtettem a jogsim :-|

    Zsuzsi
    Nem tom az mire van?jo lenne valami mert ez nem allapot...de xanax-ot csak nem akarok bevenni...

    VálaszTörlés
  6. A melatonin (melanin) egy hormon, amiből este sok van a szervezetedben, amikor alszol, és elbomlik, mire felkelsz (nagyvonalakban). Kifejezetten tabletta formában is kapható, időátállára szokták szedni, nem ártalmas, mert nem kavar bele a hormonrendszeredbe, csak az alvás irányításába, túladagolni sem lehet, bár nyilván van egy értelmes mennyiség, ami már elég, és akkor minek több? Este beveszed, és alszol mint a bunda. Egyszer-kétszer kell csak, és utána már magadtól is menni fog.
    Viszont nem tudom, hogy receptre lehet-e csak kapni, vagy nem, nekünk apósom adta, mikor hazajöttünk usá-ból.

    VálaszTörlés
  7. Utananezek bar most ugy nez ki beallt a dsolog de paromnap pl jol fog jonni ha jon ;-]

    VálaszTörlés