Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 26. Sutogetos party+szonyegvasarlas!!!


Ma reggeli es keszulodes....irany szonyeget nezni...mar tok kivgyok ettol az allando menettol keresgelestol...es delutan 3tol BBQ partira vgyunk hivatalosak!
Az elso kepen levot megvettuk akcioban most csak 399$ volt (80ezer es egy kis szar szonyeg lehet tul kicsi is...aztan ez a kovetkezo szonyeg ami az ulogarnitura ala megy majd apacska valasztotta ki ez egy 100% wool szonyeg es szineiben egyezik az ulogarnituraval es a barna butorokkal. 4500$rol laarazva 1000$ra mert uccso darabok voltak ezek...a manus felrerakta nekunk...es meg nem kellett kifizetnunk szal majd koltozes utan megyunk meregetunk mi meg hogy es akkor eldontjuk de a zold az tuti jon a szinesen meg gondolkodom mert ha tul pici inkabb a masikat valasztom ami occso 500$ az is es szebb is...csak akartam valami szint a nappaliba nem csak barna zoldet ezert ezt oda az eloterhez gondoltam...
Aztan volt ez is persze jol hamar kiis esett a valasztottak kozul
Ez is....
Na meg az elso szineset lehet erre cserelem fel....es gondolkodom az etkezo asztal ala is ugyanilyet berakni mert amit kineztem az majdnem 3szor ennyi jo az szep elegans de etkezoasztal ala ez is megteszi ez az 500$-os

Allando vita heveben telt a kora delutan...nem egyezik az izlesunk de miert kell ezt igy felvenni...most is rahagytama szonyegvalasztas akarcsak a lakas dontest...mert nem tud mosolyodni...na mind1 mentunk a sutogetos buliba fel 5kor indultunk el de ott voltunk 10perc alatt.En beultem a fiucsapatba kocka jatekot jatszani iiiimadom ezt a jatekot annyira jokat lehet nevetni es jo hosszu jatek es minnel tobben jatszak annal jobb! mi voltunk vgy10-en!

Apacska csak figyelt...mert marha hideg volt meg nem is hiszem,hogy lekoti ez a jatek...tenyleg jo hideg volt mert kint a teraszon volt a sutogetes es mar mikor mentunk is volt vgy 17fok...de volt hambi,hotdog es ribs is ;-) jol bekajaltunk!Jah es van egy sztorim is!

Ott volt egy csak aki aszongya nem tudtam hova tenni a gyereket ezert hoztam magammal...ez mind ok de a baba 2 es fel hetes.Se oltasa sincs semmi....erre meg a hazigazda is kezebe vehette minden fele kezmosas nelkul es a csaj meg ot simizte a hazigazda kutyajat aztan meg fogta a babajat... es voltunk a lakasban vgy 25-en egy kis nappaliban ...hangoskodas es ott voltak legalabb 4orat kicsit kivoltam akadva eloszor is mikor megerkeztek a baba majdnem ilyen ulopozban!!!Feje meg bebicsakolva...megse mertem szolalni mert apacska figyelt ngyon meg amugy sem tudom itt amcsiban mi a normal nem akartam okoskodni....aztan mikor kijott a teraszra a babaval a kezeben se sapi semmi nelkul...a hidek huzatba 15fokba :-o na errol ennyit pedig erett norol van szo....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése