Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 25.


Ma jol nem jutottam el sehova sem mert mire indultam volna mar apacska jott is haza...es azt hittem utana megyunk egyutt erre jol lecseszett,hogy nem csinaltam egesz nap semmit...mert szerinte mar delutan 4kor nem kell menni semerre sem mert minden zar.
Persze nem zar csak legyen mit megint kifogasolnia...tudjatok a szokasos menjek valahova csinaljak valamit ne uljek otthon...mer ne lehetne menni du. 4kor korulnezni...elis indultam aztan persze uzent hogy jon o is...igy 5ora lett mire elindultunk mert csak a tisztitoig jutottam ahova beadtam az ingjeit vasalasra.Es nana,hogy a szonyeg boltok bezarnak 5kor ugyhogy jol megharagudott ram...pedig ha rajtam mult volna ott lettunk/lettem volna idoben!


Na mind1 lementunk egy lakasferszerelesi boltba es korulneztunk...teloval keszultek a fotok es nem vettuk meg egyiket sem csak,hogy eszben tarthassam hol milyen szin kaphato.


Vacsira Thai kaja volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése