Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 24. Mi is volt ma?!


Na igen ma volt az a nap amikor szinten nem csinaltam semmit mondvan,hogy dehat tegnap voltam el egesz delutan nezelodni!!!Nem olyan konnyu dolog amez sem a szemem ugy elszokott faradni na meg az agyam mert mindig gondolkodom mit hova kene tenni,melyik szin melyikkel passzol meg ilyenek...szal minden nap nekem nem megy a vasarlas.


Nem is mondtam meg nektek pedig mar reg csinaltam fotot de csak a teloval ezert nem a legjobb minoseguek...szal ebben a uzletkozpontban ahova megyunk azaz mentunk tobbszor is tegnap is a 9.emeleten van egy jo nagy elkeritett resz tele karacsonyi diszekkel meg telapokkal!!!Annyira klafa...en nem tudom,hogy egesz evben ott all-e de mar all az bizti es meg bovitik is.


Mar alig varom,hogy jojjenek az unnepek es legyen egy szep nagy fank!Meg a lakast is jol kidiszitsem ;-) Ha ugy jonne ki kijohetne anyum karira bar meg nem tudom hogy s mint lesz...apacskanak a szabija se tom hogy lesz de jo lenne ha kijonne allitolag itt New Yorkban ngyon szep a karacsony!!!Es hat ezt filmekbol lattam is mar.


Viszont allitolag ahogy eltelik a kari es az ujev januar februar csak hideg es zord olyan depresszios...de legalabb nem kell kimozdulni majd csinalunk popcornt es nezunk jo kis sorozatokat!Mondjuk Grey's Anatomy,Dr House,Ghost Wispering,Dexter,Prision Break,Fringe,CSI Miami vgy ilyesmi...nagy sorozatfuggo vgyok....itt meg amcsiban tele van sorozatokkal reality sorozatokkal a teve....kanaaaaaan hahaha


De meg ne haladjuk olyan elore egyenlore meg lesz Halloween amin nagy valoszinuseggel nem leszek itt...nem baj nem is ngyon szerettem japanban sem pedig tavaly jo kis hazibuli volt nalunk.Majd ha talalok fotot felteszem.Aztan jon a Mindenszentek November vegen akkor jo kis pulykaeves meg ilyenek...es majd csak utana jon kari...es ha minden igaz a fa ala befekszunk Anyci baratosnemmal baboval a pociban ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése