Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 9. Ma Kimchi nabe-t foztunk vacsira!

Delben kaszalodtunk ki az agybol...es olyan 2-3korul indultunk utnak.

Eloszor is az iPhone boltba mentunk mert a telomon valamit lekellett fixalnunk....gyalogoltunk szep ido volt es ngyon paras fulledt meleg...hagy ne mondjam a boltban rengeteget kell varni...nem tudom miert nincs tobb elado ha a szukseg megkivanja de vgy negyed oran keresztul ott alltam es vartam valamelyik elado szabaduljon mar fel...na persze azt sem ertem miert kell feltartani az eladokat a sok hasztalan kerdessel...nekem 2szimpla kerdesem volt ami 2perc alatt me gis volt...onnan a japan voltba vettuk utunkat...gyalog bar az eg elegge bevolt borulva...

Utkozben 2butorboltba is beneztunk szofa-t nezunk igaz meg lakas sincs de jobb elobb,mint soha hahaha aztan a japan bolt elott talan 2utcaval talaltunk egy olyan boltot ahol szinten azsiai kajakat arulnak...egybol bementunk korulnezni amugy a hely neve "Asian Convenient Store" Szeretem mikor sok olyan dolgot megvehetunk amit szeretek es kicsit japanra emlekeztet.

http://www.yelp.com/biz/m2m-new-york

Vettunk 1-2 dolgot de ugy dontottunk csak lesetalunk a japan boltig mert akartunk venni ezt az elektromos asztalon fozo edenyt !Hat nem volt occso mulatsag de 166$-ert sikerult is vennunk ezen lehet sutogetni is es nabe-nak is siman jo ;-) mar alig vartam hazaerjunk...6korul kerult sor erre irany a konyha es elokeszitettem a kimchi nabe azaz kimchi leveshez valot...marha egyszeru mert csak belekell vagni a zoldseget,gombat,szojababcsira,kimchi,teszta,hagymat ilyesmiket a levest a gaztuzhelyen osszekutymutyolod majd raontod a mar elore betett cuccra es hagyod a zoldsegeket rotyogni....a hust amit egy kis soya szoszban meg feketeborsban egy kicsit allni hagytam a hutoben ez majd csak a vege fele kerul bele mert pikk pakk megfo a vekony husi... rizzsel ettuk es ugy telelaktunk mint a duda!

Hat igen aki emlexik meg arra japoban azert kicsit masabb volt a kinezete de fini volt mas ize volt a husnak is meg 1-2dolgonak de osszessegeben fini volt...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése