Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 10.Megkaptam Budapest legjobb dokijat :-P


Ma hetfo van megint...mar ideje volt mert ma vegre csoroghetek a dokinak!

Apacska ugye hetfonkent koran kel 8ra megy meloba ami nekem kapora jott ert en meg 9kor csorogtem is haza a KAALI intezetbe ez egy meddosegi klinika es ott Krizsa doktor urat kertem a telohoz akit kapcsoltak!Innen is koszonet a bnetes beultis topikban levo lanyoknak akik a sok es gyors informaciovl ellatak eteren igy a legjobb korhaz legjobb dokijat kaptam meg ugy hiszem ;-) es persze harcimokusnak aki szinten nagy segitsegemre szolgalt!

"Hat a hirek azok,hogy beszeltem Krizsa dokival es elvallalt.Mondjuk oktoberre de azt mondta eleg ha 2hetet otthon vgyok es annyi ido alatt megvan a lombik.Hystero utan amugy sem ajanlatos 6hetig teherbe esni meg ilyenek.Szal szedem a fogigatlot okt.15-en ugy nez ki lesz egy konzultacionk aztan 18-tol akar mehet is a stimu ha nem lesz ciszta es minden mas rendben van !!!Jah es rakerdeztem a fizetos ill nem fizetos lombikra is...azt mondta teljesen mind1 melyikre megyek azt mondta nem kell fizetni csak persze a gyogyok...szal marha jol jovunk majd ki arban :-) Viszont a rosszhir az,hogy a magas FSH-m miatt 1%eselyt adott a sikerre.Bar en azt mondtam az is tobb,mint a 0 hahaha"

Aztan meg jol kineteztem magam delutan meg nekialltam mosni mar epp ideje volt.Kicsit napoztam is es elokeszitettem magam holnapra a mehtukrozesre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése