Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 11. Hysteroscopy avagy Mehtukrozes

Megtortent a "nagy operacio"

Kivett a doki egy kis miomat es volt ott meg egy valami amit kivett de mar nem emlexem mi is volt az majd holnap visszakerdek...kicsit koma voltam amugy minden tuti ;-) 11-re mentem 11:30kor kezdodott hat nem volt az ellatas olyan,mint japanban az biztos...kis szoba volt a wc-ben oltoztem at papucs nem volt mezitlab kellett lennem...es a doki adta be venasan a cuccot is :-O rendesen meg paraztam is,hogy a odki nem a noverke?!Jah jobb karomon folyamatos vernyomasmero ment automatikusan jobb huvelykujjamon meg a szivdobogas figyelo futyu volt...
Mikor kezdtem kabulni mondtak csusszak lejjeb na akkor mar tudtam kezdunk de semmire nem emlexem onnantol...eleg felelmetes amikor olyan emberek kezebe teszed magad akiket nem ismersz....mert ha pl ez az en dokim x ideje az mas de 2szeri tali utan igy a kezebe tenni a "sorsom" a vegefele emlexem valami olyasmire,hogy ebredeztem es ott lent marhara fajt...szoltam is nekik hogy ngyon faj bar nem tudom milyen nyelven vgy mi volt mert talan kaptam meg kabitot es megint se kep se hang...jo ez a cucc de eleg felelmetes azert...
12:00fele mar ebredeztem de meg pihiztem az agyon.A noverke ult az asztalnal a bal oldalamon es irogatott...talan beszelgettunk is a dolgokra hogy mit nem emlexem...tudom kertem tole az uccsim amit en magamnak hoztam be....errol ennyit japoban hohes c-t hoztak minden ebredezonek inni....most nem azert de 200ezer ft-os beavatkozasnal siman belefert volna....megittam becsuktam a szemem fekudtem ott az agyon ereztem meg nem vgyok jol,hogy felkeljek...szerencsere nem is surgettek...
12:45kor mar kint ultem a varoban es jott a parom fizetni meg ot is megcsapoltak,hogy megnezzek a veret a lombikhoz(nem itt lesz de ezt a papirt otthon is elfogadjak majd ugyhogy jo ha megvan) Kijott a doki es mindkettonknek mutogatta a fotokat es mondta,hogy kivett egy kis miomat meg valami masik valamit amire nem teljesen emlexem mar...de ha jol vettem ki a szavaibol minden rendben van!Kaptam antibiotikumot amit par napig szednem kell....jah meg szoltak,hogy betettek egy tampont ne felejtsen majd el kivenni...na meg jo hogy szoltak mi...lett volna nagy meglepetes ha csak ugy eszreveszem hahaha
1kor mar kint is voltunk elmentunk gyogyszertarba persze nem volt ami kellett volna....igy en bepattantam a taxiba apacskanak mondtam jol vgyok tudok egyedul is menni haza...elmentem a gyogyotarba itt a kozelben,aztan a szupermarketbe,es aztan meg a cukroshoz is fagyiert es hazajottem.Leultem enni jol bekajoltam es 4kor ledoltem kicsit .6-ra allitottam ebresztot,hogy Kata barinommel tudjak kicsit mar vegre skype-olni...alig birtam felkelni es meleg is voltam...persze nem voltam lazas...

6kor beszeltem Kata barinommel aki ngyon orult,hogy megyek haza...aztan apacska is megjott de azt mondta inkabb pihenjek ne fozzek majd rendelunk kajat....igy is lett rendeltunk Thai kajat meg pizzat :-p
Hiszteroszkopiarol boveben itt:

2 megjegyzés:

  1. Ez a tampon dolog meglepett..... itthon nincs ilyen gyakorlat... szerintem. Azért jó, hogy minden oké.

    VálaszTörlés
  2. Ne is mond szerintem sem volt a legjobb otlet...de mostmar mind1 vegulis.

    VálaszTörlés