Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 8. BBQ

Ma egesz nap lustiztunk mivel apacska mar oreg igy a tegnapi buli miatt teljesen kivolt dolve hahaha en ma fuldugoval aludtam es nem voltam hajnaldo delig kikelni az agybol...tegnap mire aludni kerult a sor addigra mar volt vgy hajnal 5

Delben keles apacska hogy o e ehes reggelit csinaltam meg kavet is neki....aztan meg hogy o almos...komolyan mondom mint egy gyerek hahaha ugyhogy meg bevonult utana valami delutan 4ig a haloba...en meg 4utan elkezdtem azert mar keszulodni mert ma megyunk Keith-ekhez grillezni...aki regebbi olvasom o mar latot fotot rola o neki van a szep felver japan modell barinoje aki 22eves raadasul!Most koltoztek ossze nemreg es haz lakasavato gyanant ment ez a grillezes...6kor kezdodott mi ottvoltunk 7re...meg akkor csak paran voltak ott...tolunk par utcara laknak amugy taxival 6perc volt max...vittunk sort is a lakas szep es uj a terasz pedig hatalmas az uccso kepen latni is bar sotet volt mire fotozasra vetemedtem de latni mekkora...szerintem volt akkora mint maga a lakas...korcajatekoztunk vartunk egy kicsit aztan olyan 9fele indult be a sutes....mi hambit ettunk apaval mar joo ehesek voltunk.

Itt a hazigazda lathato bar ez mar a sutes vege...



Itt en vgyok



Itt apacska stiroli az eget



Itt meg afoto aminel latni milyen nap a terasz....mondjuk az asztaltol fotoztam szal azt meg nem is latni...



Jah es aznap biztos hallottatok a hirekben Itt Manhattanban osszeutkozott 2kisgep es lezuhantak....nem sokkal azelott,hogy mi mentunk....egy hete meg mi ott hajokaztunk...
Huvi volt am ma valahogy nem az a nyari nap es a szel is fujt...olyan 11korul hazavetuk az iranyt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése