Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 25. Lakasnezes...


Ez a kep meg L.A.-ben keszult de mara nincs kepem gondoltam ezt hozom addig is.Apacskaval beszelgettunk reggel es csinaltam neki reggelit is...asszem kicsit mar ideges a lakaskereses miatt,hogy nem fogunk idoben talalni megfelelot...es engem nyustol,hogy menjek...
Na jo megyek en de nem sok tuti jo lakas van...delutanra megbeszelt nekunk egyet o....hat a hely se ngyon tecc maga a lakas se es abszolut semmi nap nem eri egesz nap :-S aztan mikor leertunk az epulet ele mint egy gyereket jol leszidott csak mondta mondta a magaet...merthogy en nem nezek lakasokat mert hogy hivjam oket fel csinaljak idopontot meg mondjam el a velemenyem mit gondolok a lakasokrol....hirtelen sok volt...megfordultam es elindultam haza...ugy a mondat kozepen otthagytam....persze o ment vissza dolgozni...en meg kicsit gyalogoltam.
Aztan jol felhivtam es elmondtam neki en is a magamet...erdekes modon most meghallgatott...milyen lakast szeretnek mia fontos es meg mindig itt tartunk?!Most enyire hulye vgy nem emlexik ra vgy ez normalis,hogy 2hetente megkerdi es vgyok a hulye?!
Szerintem o az aki mindig kitalal ujabb es ujabb helyeket keruleteket es vele nem lehet tartani a lepest.En meg mindig ott vgyok hogy legyen 2szoba masfel furdo,vilagos konyha,mosogep szarito es a lakasban legyen kuss...nem nagy kunszt de en egy olyan fekvesu lakasba nem megyek bele amit pl egesz nap nem er a nap...tiszta depresszios az nem?
Aztan a mosogep is kell mert en nem fogok lejarkalni mosni minden heten na meg nehez is meg nem ugy mos nincs illatuk!2szobabol meg talan engedek de az 1szobasakban meg nincs mosogep altalaban sot 95%ban mert az kis lakas.
Este a tegnaprol maradt paprikas csirket ettuk es nem fogjatok elhinni tiszta kocsonya volt az egesz!!!!Az jooooo igaz?Foztem ki tesztat es ubit is talaltam melle bar parom azt magaban eszi...
Na szal a viharfelhoknek uzenem,hogy kicsit nyugalmat szeretnek....talaljuk meg vegre a lakast es akkor kicsit nyugtom lesz vegre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése