Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 26. Telefonalgatas...idopont egyeztetessel!


A tegnapi fejmosasra ma felkeltem es leultem a gep ele lakasokat keresgelve...hivtam az ugynokunket is akivel mar juliusban neztem lakast meg felhivtam meg egy csomo masik embert!
Idopontokat egyeztettem fixaltam toroltem mentettem...holnapra van 4idopontom 1:30tol uccso idopont 4:15-kor.Ma pedig a regi ugynokunkkel talalkozom akit nem nagyon csippantok mert csak az erdekli minnel tobb hazba elvigyen es amiket mutat azok szarok....de ha esetleg abban az epuletben talalok egy masik lakast egy masik valakivel....mivel en mar vele voltam ott ezert oaltala kell tovabbmennem nem az uj ugynokkel.....milyen hulyeseg ma nem?Aztan van egy csomo hely amelyik kulon ugynokseget tart az epuletukben...na ezek jok mert ok a sajat epuletukben levo lakasokat intezik es ide nem kell ugynok ;-) igy jobban lehet alkudni is ;-) De pl ha az en ugynokom visz egy ilyen epuletbe ahova akar en is mehetnek ha besetalok akkor szarabbul jarok mert a haznak fizetnie kell az ugynokomnek es en sem kapok annyi engedmenyt.
Szal en megprobalok minnel tobb olyan epuletet megnezni amihez nem kell o...hisz van idom besetalok megkerdem ha azt mondjak kell ugynok akkor az mas...de ha nem kell azzal csak en jarok jol ;-)
Na szoval talalkoztam Jackie-vel es elvitt egy olyan hlyre ahol mar eleve jartam azaz jartunk apacskaval.Mondom neki,hogy itt mar voltunk...de hogy most mar a 2.epulet is all es azt meg nem .....vegulis igen azt meg nem de en mar ide ugynok nelkul jottem 1szer akkor nem kell nekem ugynokosen menni a 2.epulet megnezesere sem.De csak eroszakoskodott...bementunk es ott kikell tolteni egy papirt...kerdesek kozott az is szerepel honnan hallottam az o epuletukrol meg,hogy eloszor vgyok-e....na ennyit errrol a jofej ugynokrol!
Ez volt az egyik aztan elvitt egy masikba amit en mar szinten kineztem a neten es bemehettem volna nelkule...aztan meg elmentunk a 3.-ba amit mar elotte is megneztunk es egyenlore ez a nyero. 67Tower a neve az epuletnek....ha rakeresel Manhattan-en belul megtalalod ;-)
Muszaj volt elmennem ezzel a manussal mert ember legalabb megnyugodott kicsit de elorebb n em jutottam csak elvitt egy helyre ahol mar amugy is jartunk,aztan kihuzhattam a listamrol egy epuletet mert ugynokkel mentem,es elvitt a 67tower-ba ahol mar jartam.Hasznalhatatlan ezek utan jobban odafigyelek a dolgokra es megkerdem elore hova akar vinni?
Metroval mentem es metroval is jottem...2.25$ a jegy ezt 2oran keresztul hasznalhatom de csak egy iranyba!Gyors az egyszer biztos!Gyorsabb,mint taxival...
Nem a legbaratsagosabb a kinezete de itt ez van talan ez a normal...Jah es a kepek meg mindig vasarnaprol vannak....most tettem csak fel oket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése