Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 24. Vasarnapi lemaradt kepek!


Ma egesz nap lustiztam...a hetvegi nagy setank utan kellett a pihi izomlaaaazasm van!

Ennek oromere lakasokat neztem az interneten...jo sok van az mar biztos es egyik oldalbol mindig valami ujba es ujabba jutok...majd ha lesz valami epkezlab akkor mutatok de egyenlore nagy a valasztasi lista.

Este paprikas csirket csinaltam vegre eletemben eloszor csirke combikbol ugy ahogy illik!Japoban ugyanis nincs az a hosszuconb csak a szarnyto combija meg az felso en meg az alsot szeretem :-P Na most vettem 8combot...hazajottem megcsinaltam azaz elkezdtem aztan talan meg egy kicsit kellett volna fozni de kozbe talalkam volt apacskaval lakas ugyben igy elzartam a gazt es mentunk lakat nezni...




Onnan egyutt jottunk haza...a lakas draga is volt nem is volt napos se,se szep nem tetszett...
Hazajovet gaz beindit kifoztem a tesztat es a husira meg kicsit raizzitottam es mar ettunk is...naon fini lett es most eloszor lett olyan amilyen otthon anyunak is szokott ;-)

Talan egy kicsit tobb sot tehettem volna bele de annyit tettem igy is ennel tobbet hova tegyek?Vgy a porkoltbe sok so kell?tettem bele prokolt kockat is meg van otthonrol es annyit sikerult foznom,hogy felet ettuk csak meg.Persze en ugy szamoltam ha 3combot megeszik 1szemely az mar eleve 6 1csomagban meg volt 4combi....keveset nem akartam inkabb legyen tobb...majd holnap is ezt eszek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése