Lilypie Third Birthday tickers

Julius 27.Raining again...vacsi apacskval!

Ez a fenti kep a nagy szirenaval jovo tuzoltokrol keszult...kar,hogy hang nincs hozza ugy elethubb lenne...persze tuz az nem volt....ugyhogy amilyen sebbel jottek olyan lobbal mentek...


Ma is mire elindultam volna rakezdett az eso...kellett nekem az idot dicserni...bar hideg az nincs de esoben megsem setalok...viszont ez arra jo volt,hogy ma kicsit pihizzek a hetvegi nagy kirandulasok utan ngyon jol jott..talan kicsit izomlazam is volt hat mondjuk azert tegnap 1tol mentunk en legalabbis 6 fel 7ig...na de a mai naprol hajnal 3fele mehettunk aludni parom pedig meg 6:45kor kelt a fanatikusa....na neeem csak minden hetfon konferenciabeszelgetese van es az itteni ido szerint ez reggel 8ra esik...ugye japoban meg este 9volt....

Reggelizni ne akart de kavet azt engedte,hogy csinaljak neki.Persze en aztan visszazuhantam az agyba de edi volt mert jott be puszit adni indulas elott :-) aztan allitottam ebresztot 9re mert ma jonnek takaritani....na nem a bejarononk hahaha itt meg nincs :-S (majd lesz csak koltozzunk at ;-))szal ez a hely mar mondtam nektek ilyen hotel szeru de megis nem szokab hanem lakasok vannak...2hetente hetfon jonnek es kitakaritanak...konyhat,furdot,agyat huznak,torolkozot cserelnek (mondjuk mi a mienket hasznaljuk) konyharuhat cserelnek bar en azt is mosom minden heten,felporszivoznak,na nem am mintha sok dolguk lenne...mert en ngyon kis preciiiiize vgyok hahaha ugyhogy szerintem aki itt takarit az jol jar ;-)

Apacskaval mikor hazaert elmentunk vacsizni itt a kozelben...legyalogoltunk es szurkulet volt...vgy sotetedes vgy hogy mondjak...vartunk fel orat mire lett asztal aztan ettunk es taxival haza...




A kepek az ablakbol vannak fotozva...

2 megjegyzés: