Lilypie Third Birthday tickers

Julius 26. Lakasnezes az ugynokkel...aztan 4Magyar 1szobaban...;-)

1re megvolt beszelve az ugynokkel a tali...mi ott voltunk o kesett :-

Megneztunk megint egy par lakast a legtobb helyen varni kellett mert nem eleg,hogy minket ugynok vitt meg ott is valami ugynokre kellett varni aki megmutogatja...megneztuk azt a lakast is ami nekem tetszett a 67 utcaban...hat ahogy parom arcat elneztem neki is az tetszett a legjobban....de az sem olyan huh elajulok csak jo minden van ott amit keresunk...es hogy mit is keresunk?
Hat legyen 2halo benne(sosem lehet tudni alapon) ablak a konyhan,erkely(vgy tetoteren terasz)edzoterem(ez is epp elhanyagolhato ha olyan a lakas,hogy megtetszik,2furdo(altalaban a 2halosokhoz jar) mosogep es szarito!(na ez ritka de aki keres azert talal mert a legtobb hazban lent mosnak az alagsorban erre kialakitott reszen vgy mododa az utcan...hat itt az edzotermen kivul minden van...de az edzoterem egy utcara van bent vgyunk a kozpontban de megsem szal minden klappol az ar mondjuk lehetne olcsobb...mert en 4000korulre szamolok nem akarok ennel tobbet kiadni ra mert ennyiert is talalunk tuti valamit majd meglatjatok ;-)

Apacska ment be melozni 4re mert meg mndig azon a bizonyos uzleten dolgozik...ugyhogy az uccso lakashoz mar csak en mentem az ugynokkel.Utana meg leultem az ugynokkel es elbeszelgettunk azt mondta ezen a reszen ennyi a lakas es elkell dontenunk mikor szeretnenk koltozni?mennyi a max ameddig elmegyunk?melyik lakas is tetszik...hat egyenlore ugy nez ki lehet csak oktober 1-en koltozunk ugyhogy semmikepp nem tudunk kivenni most lakast mert annyi ideig senki nem vaaar....

6utan vegeztem...es uzentem Mayanak mert o itt lakik a kozelben epp ahol en voltam...mondta 20perc es otthon van.Lesetaltam hozzajuk es nagy meglepetesemre nem o jon a barijaval csak hanem meg egy lany jott veluk Kata aki meg 3getig nyaral majd itt.Felmentunk ok a 18.emeleten laknak es a 4magyar jol kidumcsizta magat...tok fura volt es az meg a masik hogy Maya parja is Magyar...milyen jo mar neki mikor hazamegy mindig az anyanyelven beszelnek...na mondjuk csak ezert nem cserelnem le a paromat hahaha de azert kicsit irigykedtem.

Megnezuk a kepeiket ugyanis Maya is es a parja is szeret fotozni es megosztottak velunk a legjobb kepeik albumjat ami valami brutalisan jo es mindegyikhez kulon kis stori is tartozik ami megjobban kihangsulyozta a kep mondanivalojat.Majd megprobalom elkerni a linket azokhoz a kepekhez mert ezt erdemes megnezni....eeen kismiska vgyok hozzajuk kepest na de majd az uj gepemet beizzitom hahaha.....

villamlas es dorges verte fel a beszelgetesunket es olyan vihar kerekedett,hogy ihaj...apacska uzent remeli otthon vgyok mert marha nagy zuhi van...aggodott a draga nehogy megazzak....Kata hazament....en meg meg mndig ottragadtam...dumcsiztunk es csinaltak meleg szenyot nana,hogy megkostoltam :-P ngyon jl ereztem magam anak ellenere is,hogy marha faradt voltam es mar jojoztk a szemeim is...miutan elallt a vihar nekikeszulodtem huuujjj a francba mar fel 11volt....de hat allandoan marasztaltak...irtam apacskanak,hogy most indulok haza...o meg huh jo keson....szegenykem meg mindig melozott :-( irta,hogy a magyar maffia hahaha hazafele menet(taxival mentem)kitetettem magam a sarkon mondom veszek hambit erre ott is elkapott a zuhi es bar csak egy utcat kellett vol na elfutnom a kajaval annyira esett nem mertem bevallalni...ott allok a boltban a hambis zacsival a kezemben es nezem a villamokat....csak remelni tudom egyik sem fog becsapodni ide nyitott helyseg volt...egyszer csak odabiccent nekem a pultos fiu,hogy menjek oda...odamegyek es kiaad nekem egy nagy fekete esernyot...mondom aaah kosiz nem....de aszongya nyugodtan....mondom neeeem aszongya de vigyen nem problema....mondom biztos?aszongya valamelyik vevo hagyta ott....hat nem keretem magam jobban fogtam az e\sernyot es megkoszontem szepen :-) jah es hozza odatettem,hogy ugyis mindig itt veszek hambit es azt mondja a fiu udja ;-) Ugyhogy esernyovel es hambiszacsival a kezemben lefutottam a zuhogo esoben azt az egy utcat....olyan muris volt hahaha

Apacska nem is tudom mikro ert haza talan olyan ejfel fele csorikam...

Mai kepek a lakasnezesek alatt keszultek telommal!



2 megjegyzés:

  1. Látod milyen jó, ha az ember lánya helyes csajszi? Még ernyőt is kap! :)))

    VálaszTörlés
  2. Jaj koszi bar szerintem nem az jatszott itt kozre ;-)

    VálaszTörlés