Lilypie Third Birthday tickers

Julius 25. Seta Manhattan deli reszere este pedig mozi apacskaval!


Na mit szoltok ehhez a kis kocsihoz?!hahaha

Apacskaval legyalogoltunk deli reszere a szigetnek Tribeca fele ott is megneztuk a kornyezetet milyen hazak vannak ilyenek bar en mar reg megmondtam neki,hogy annyira le nem megyunk...hogy megyek onnan be mindig a parkba meg o is melozni.

Olyan szep napsuteses idok vannak...iiiiimadom...olyan az idojaras itt mint anno regen nyaron M.orszagon....azaz meleg van sut a nap 1000rel de meg sem az a fullaszto es lagy szello is van neha ;-) Jobbat nem is kivanhatnek...sot,hogy mondjak mar valami jot is ilyen meg japanban sem lenne ;-)

Utkozben lattunk egy fodraszuzletet is gyerekeknek es nem fogjatok elhinni de a gyerekek nem szekben ultek hanem a szek tetejere belvolt teve egy jatek kis hajo vgy kocsi...es abban ltek a csemetek amig meglettek fodraszolva :-D kar,hogy nem tudtam kepet csinalni rola mert ngyon cool volt csak hat igyis bamultam befele,min t borju az uj kapura a szulok meg kifele,hogy vajon mit nezek...hat ha meg fotoztam is volna...

De itt egy par foto amit a fodraszatrol talaltam a neten!


Hala az egnek este nem akart bulizni menni itthon ettunk es durmolas...



2 megjegyzés:

  1. Ez marha jó! Én is ilyet akarok a fodrászomnál! Gondolom elvonja a gyerekek figyelmét a hajvágásról.

    VálaszTörlés
  2. Biztos....en is csak ott alltam es bamultam :-o hahaha

    VálaszTörlés